donderdag 2 maart 2017

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks of christmas : Warme wensen

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjesdag. Vandaag weer een eenvoudig setje voor jullie. Ik speelde wat met donkerblauw en kraft, geeft altijd een mooi, vrij elegant effect vind ik...
Veel valt er niet over te vertellen vrees ik, dus de blogpost is kort.

Sterren : Zeeman
Sentiment : Els Brigé
Vilten sterretjes : Wibra

Voilà, we gaan weer een weekje mee met '52 weeks to christmas'. Bedankt dames voor de organisatie !
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en reactie en zie jullie graag morgen terug voor een verse DT kaart voor 't Woefke.
Hopelijk hebben jullie tijd en zin om een keertje te komen kijken ?
Nog een fijne dag,
groetjes, Martina
x



19 opmerkingen:

Je@net zei

Mooie kaart geworden, Martina!

Anoniem zei

Supersss!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Colien zei

Eenvoud siert, heel mooie kaartjes! En gezellig dat je er weer bij bent bij onze wekelijkse 52WTC-challenge.
grtz.Colien

Annemarie en Merit zei

prachtige kaartjes..
fijne dag liefs Annemarie

Trijntje zei

Heel leuk met deze ster en ijskristal. Leuk door de eenvoud. Groeten Trijntje

GerJanne zei

heel leuke kaartjes! Soms is het eenvoudigste juist het mooist.
GerJanne

Epie zei

Schitterende kaartjes ,ik kom kijken .
Groetjes Epie

Margreet zei

Eenvoudig en mooi!
xxx Margreet

Mariken zei

Hier hou ik van, niet teveel toeters en bellen! Prachtige kerstkaarten!

Laurespage zei

Martine,
Mooi, eenvoudig en,klassevol ! Meer moet dat niet zijn. Helemaal mijn ding,
Groetjes, laurette

Suzan zei

Prachtig kaartje Martina!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Marijke zei

Mooie kaartjes en leuk gedaan met die vilten sterren er nog bij. Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

Diny zei

Wat heb je twee prachtige kaartjes gemaakt Martina....hier hou ik van!
Groetjes Diny

!neke zei

Weer super Martina !!!!!!!!

groeten Ineke

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Martina...mooi strak...


groetjes Rosina
DT 52WTC

Enny zei

Prachtige kaarten Martina, heel elegant ! Groetjes, Enny

Nancy Soetaert zei

2 prachtige kaarten!
ik vind ze schitterend!
groetjes
Nancy

Ellen zei

Wat een mooie, stoere kerstkaarten! Prachtig de combinatie van kraft met donkerblauw.

Nancy zei

Hey Martina,

Donkerblauw en kraft, altijd een toffe combinatie!
Leuke kaarten dan ook!!
Ben eens benieuwd wat dat met het roze en kraft gaat geven, alweer een uitdaging!!

Liefs,
Nancy