maandag 27 maart 2017

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (94) : Kira

Goeiemorgen iedereen,
maandag, dus weer een persoonlijke kaart op het menu vandaag. Eentje voor Kira, neen, we zijn het jaar rond, ondertussen heeft Kira al twee kaartjes ontvangen (erg he ?). De eerste kaart werd deze keer een snel kaartje. 1 grote mal als basis, versierd met wat vlinders, naam er op en klaar is de kaart.
Handig niet ? Voor als je echt niet veel tijd hebt, geeft deze achtergrondmal zeker de makkelijke oplossing. Veel heb ik dus niet meer te vertellen... =)

Achtergrondmal : Diesire
Vlinders : Memory Box
Letters : Memory Box

De tweede kaart is van dit jaar. Ook vlinders op het menu, want daar houdt ze wel van.

Vlinders : Memory Box
Letters en cijfers : My Favorite Things
Sentiment : Els Brigé

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne werkweek toe en zie jullie woensdag graag terug voor het kleurenkaartenteam. Wil je alsnog meedoen, dat kan, geef je dan nog snel op, dan zet ik je nog op de lijst.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x






11 opmerkingen:

Margo zei

Ze zijn echt heel tof Martina ! Ik vind de tweede waar de vlinders zo inliggen heel mooi gedaan ! Ik heb mn kaart voor woensdag al klaar hoor :)

Nancy Soetaert zei

Mooie kaarten voor de jarige! De tweede vind ik de mooiste, leuk hoe de vlinders lijken weg te willen vliegen!
tot woensdag voor het KKT!
nancy

Je@net zei

Mooie verjaardagskaarten, Martina!

Margreet zei

Goh, zou Kira van vlinders houden?☺☺ Beide kaartjes zijn super!
xxx Margreet

Danielle zei

Leuk zeg, ik ben vooral weg van de onderste!! Tof gedaan!!

Jantine zei

Heel erg mooi, wat mij betreft allebei geslaagd!
Groetjes
Jantine

Caroline Cards zei

Hele mooie kaarten!
groetjes, Caroline

GerJanne zei

Ah, twee vliegen in 1 blogbericht! Dit is een liefhebster van vlinders, dat kan niet anders! Allebei heel mooi!
GerJanne

Ellen zei

Wat een boel vlinders! Vrolijk geheel

Monique zei

Prachtig gedaan! Super kaartjes.

Lieve groetjes Monique

Enny zei

Wauw, 2 prachtige kaarten, de tweede is super met die ingewerkte vlinders ! Groetjes, Enny