woensdag 29 maart 2017

Kleurenkaartenteam 2017 : 3 de schakel : Lichtroze en kraft

Goeiemorgen iedereen,
jawel, het is weer zover, de laatste woensdag van de maand. Daarom, voor jullie : het kleurenkaartenteam met kraft en lichtroze.
Ik heb in ieder geval 2 kaartjes die in het plaatje passen deze keer, dus geef ik ze jullie in één keer allebei. Kraft vind ik de laatste tijd heel erg tof om te gebruiken, heb dan ondertussen ook al een aardige collectie en denk er over om een tijdje om : elke zaterdag een kraftkaart te lanceren... We zien wel.

De eerste kaart is een schudkaartje,
Achtergrondpapier : Tim Holtz
Afdrukjes : My Favorite Things, gekleurd met copics
Sentiment : My Favorite Things




De tweede kaart is een geboortekaartje geworden,
Achtergrondmal : My Favorite Things
Body : October Afternoon
Sentiment : Els Brigé en Marianne Design
Giraf : Marianne Design
Letters : My Favortie Things



Hieronder de lijst van alle deelnemers (33 stuks !!!) die zich deze maand weer aan de uitdaging waagden. Wat een lange lijst ! Leuk !
Breng hen allemaal een bezoekje en laat een reactie achter, want daar gaat het tenslotte om, nietwaar ?
  Martina : http://martinaskaartjes.blogspot.com/
  Nicole Parmentierhttp://chezparmentier.blogspot.be/
  Linda van der Velden : http://lindacrea.blogspot.be/
  Annemarie en Merit : http://meritenannemarie.blogspot.be/

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijne week toe. Aan alle deelnemers, BEDANKT ! Zonder jullie, geen kleurenkaartenteam.
Wil jij ook een keertje meedoen ? Dat kan uiteraard ! Volgende week woensdag, doe ik weer een verse oproep, leg je kraft niet te ver weg, want die gaat mee in de combo. Benieuwd wat het wordt ? Kom dan woensdag zeker een kijkje nemen en jezelf ineens opgeven.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x

34 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Leuke KKT-kaartjes maakte je... Vooral fan van het Lina-kaartje... Beetje kleuren gesmokkeld met het eerste hé! Maar dat zien we wel door de vingers hoor! ;o)
Het is toch altijd weer een uitdaging die we graag blijven aangaan... Tof dat jij er mee blijft doorgaan!!

Liefs,
Nancy

Ellen zei

Ze zijn leuk, alletwee! Hoewel ze een totaal andere uitstraling hebben. Ben benieuwd zaterdag naar je volgende kraftkaaftje ;-) Fijne dag en bedankt weer voor het georganiseer!

Mariken zei

Zo, jij hebt goed je best gedaan! Prachtige kaartjes, en zo verschillend! Ze zijn tof!! Kraft blijft super om te verwerken!

Caroline Cards zei

Mooie kaarten Martina!
groetjes, Caroline

Margreet zei

Je hebt weer goed je best gedaan Martina! Wat een gave kaartjes heb je gemaakt, allebei zó leuk en zó verschillend!
xxx Margreet

Danielle zei

Ik vind het werken met kraft ook zo leuk! Ben bezig met een paascreatie in kraft.... Maar die laat nog even op zich wachten ;-) Jouw twee kaartjes zijn leuk, heel verschillend en dat is juist zo leuk van het hele KKT! Zoveel verschillende stijlen en soorten met dezelfde kleurencombi. Bedankt voor de organisatie weer, leuk dat er zoveel deelnemers zijn!

Margo zei

Oh wat een leuke kaarten Martina ! Dat papier van Tim, dat heb ik ook nog ergens liggen ...
Jij ook bedankt voor de organisatie ! Heel leuk hoe blogland helemaal kleurt in kraft en lichtroze !
Tot zaterdag !!!!! Ik ben al de hele week aan het aftellen :)

Je@net zei

Erg leuke kaarten, Martina!

Annemarie en Merit zei

wat een leuke kaarten Martina, mijn kraft
blijft op tafel liggen zodat ik volgende week weer mee kan doen.

liefs annemarie

Colien zei

Wat een mooie kaartjes, leuk en lief! Top dat je weer organisator wilde zijn en dat er zoveel deelnemers zijn! Nu al nieuwsgierig naar je komende kraftkaartjes...
grtz.Colien

Diny zei

Twee heel verschillende prachtige kaartjes Martina!
het zijn ook zulke leuke kleurtjes he!
Groetjes en wat fijn dat er zoveel aan mee doen!
Diny

Veerle zei

Twee hele leuke en ook mooie kaarten Martina. Het was weer kei tof om mee te doen. Groetjes, Veerle

GerJanne zei

Allebei je kaarten zijn weer helemaal leuk! Ik ben ook fan van kraft. Dat combineert zo mooi met allerlei kleuren! Je schudkaartje is heel tof! En het babykaartje vooral heel lief!
Groetjes,
GerJanne

Marfien zei

Wat zijn je kaartjes in roze en kraft leuk geworden, echt weer hele mooie combinaties, fijn dat er weer zoveel deelnemers zijn

Monique zei

2 Hele mooie kaartjes Martina. Ik vond deze kleurencombi heel erg leuk om te doen.

Lieve groetjes Monique

Marijke zei

Bij mij is het net andersom heel weinig craft en veel roze papiertjes!! Maar dat geeft niet, we komen er wel! Je kaartjes zijn erg goed geslaagd! Twee heel verschillende kaarten, de eerste vind ik mooi papier hebben en de twee is eens schatje. De tekst stempel vind ik ook erg leuk. Groetjes Marijke.

lenywim35 zei

Hi Martina.
Een kaartje gemaakt in haast,terwijl Wim naar de voetbal keek. Wat een werk toch als je gaat kamperen. We brengen volgens mij alle spullen uit huis de caravan in. De trap slijt er ieder jaar van. hihihi.
Ik had al 2 weken het Dp en kraft op maat liggen, maar wat toen??
Ik wist het niet. En gisteravond ging het ineens wel.
Toch wel aardig geworden.
Veel succes weer met de volgende kleuren. We zien het wel weer.
groetjes leny

Petra-loves-paper zei

2 verschillende kaarten, allebei ontzettend leuk! Wat gaaf hè, zoveel deelnemers! Groetjes Petra

Rosina zei

2 prachtige kaartjes martina...ook jij heb weer echt je best gedaan om er iets leuks mee te maken...

groetjes Rosina

Jantine zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt, Martina!
Bedankt dat je ons elke maand weer uitdaagt.
Groetjes
Jantine

Creatiels zei

twee leuke kaartjes, het schudkaartje vind ik het mooist, dat kleine beetje blauw maakt het specialer.
bedankt om het KKT elke maand te coördineren.
misschien ontmoeten we elkaar in Nijkerk ?
groetjes
Els

Enny zei

Wat prachtige kaarten, super-schattig ! Heel mooi gedaan ! Groetjes, Enny

Nelly zei

Supermooie kaarten gemaakt in de kleuren van KKT.

Groetjes Nelly

Linda Visser - van der Velden zei

Leuk zeg, dit is de eerste keer dat ik mee doe. Ik ga iedereen eens even langs :). Ben benieuwd wat de volgende combi met Kraft wordt! Groetjes, Linda

Nancy Soetaert zei

leuk hoe de leeslijst op kleurenkaartendag toch een beetje 'uniform' lijkt, tot je je toertje begint te doen, zo leuk al die verschillende crea's met 2 kleuren als basis...
mooie kaarten bij jou, vind de eerste (met de ballonnen ja...) de leukste, maar de 2de heel tof als babykaart!
fijne dag!
Ben je zondag ook in Nijkerk? Misschien komen we mekaar daar tegen!
Nancy

chantal zei

Oh ze zijn leuk! De eerste vind ik de achtergrond ontzettend mooi
liefs Chantal

karin zei

Mooie kaartjes en leuke kleurencombinatie.
Ik heb al veel van de blogs bezocht en prachtige creaties gezien.
groetjes,
Karin

Angelique zei

Prachtige combinatie dit keer voor het KKT, je hebt gelijk twee mooie kaartje ervoor gemaakt. Je vlinder en aap-kaartjes zijn ook leuk geworden, allemaal zo verschillend. En je kerstkaartje is geweldig, hoe krijg je het verzonnen, pannen als krans, super.
lieve groetjes Angelique

!neke zei

Beide kaarten super leuk !!!!!

Francisca zei

Hallo,

Wat een leuk duo heb je ervan gelaakt .
Groetjes,
Francisca

Larissa zei

2 superleuke kaartjes!
Jij heel erg bedankt voor het organiseren, elke keer weer leuk om mee te doen. Op naar volgende maand, leuk!

Sarah zei

Aha... bij jou ook die lieverds van Mft. Leuk met die schudballonnen en het kaartje voor Lina is ook tof .
Bedankt voor het organiseren. Altijd leuk!

Nelleke zei

Jaah daar is ze dan nog voor een reactie op jou KKT kaartjes. Geweldig dat kraft he, en wat heb je er wat moois van gemaakt zeg. Ik werk er ook graag mee en ik doe vast weer mee hoor komende maand. Tot volgende week. Groetjes, Nelleke u

Grietje Jansen zei

Allebei prachtige kaartjes, het idee om de ballonnetjes als schudfiguurtjes te gebruiken vind ik erg leuk, heb ook nog veel van die dingetjes liggen, misschien gebruik ik je ideetje nog wel eens.

Grietje