woensdag 1 maart 2017

Oproep kleurenkaartenteam 2017 : 3 de schakel : Lichtroze en kraft

Goeiemorgen iedereen,
vandaag lanceer ik de verse oproep voor het kleurenkaartenteam. Bij het lichtroze koos Sarah kraft. Dat is altijd leuk ! Ben benieuwd naar jullie resultaten. Moeilijk kan dit denk ik niet zijn ?
Wil je meedoen, dat kan... Je kan je hieronder opgeven tot dinsdag, 28 maart om 22.00 uur.
We publiceren op de laatste woensdag van de maand, deze keer is dat 29 maart.
Hieronder krijg je alvast een inspiratiefoto om je op weg te helpen.


Wij doen alvast mee !
Martina : http://martinaskaartjes.blogspot.com/
Linda van der Velden : http://lindacrea.blogspot.be/


Wie nog ?
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
ik zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Groetjes, Martina
x

34 opmerkingen:

Larissa zei

Ik doe mee

Nelly zei

Ik doe weer mee

Rosina zei

Ik doe ook weer mee...mooie combinatie!!!!
groetjes Rosina

Creatiels zei

ik zie de combinatie ook zitten, dus ik doe ook weer mee
groetjes
Els

Marfien zei

Natuurlijk doe ik weer mee, toffe combi

Nelleke zei

Leuke combi. Ik doe weer mee! Groetjes. Nelleke

!neke zei

Mooi roze en kraft !!!!
Ik doe weer mee !!!!!

Colien zei

Natuurlijk doe ik weer mee, leuke combi!
grtz.Colien

Diny zei

Ik doe weer graag mee Martina.....mooie combie!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Sarah koos een heel mooie combinatie. Ik doe graag weer mee!

Mariken zei

Ja, leuk, ik ben erbij!

Margreet zei

Super combi...ik ben er bij!
xxx Margreet

Veerle zei

Ik doe uiteraard ook weer mee, leuk.
Groetjes, Veerle x

Ellen zei

Leuke kleuren, ik doe mee!

Bep zei

Hoi Martina,

Ik ga ook weer de uitdaging aan mooie kleuren.

Gr....Bep

GerJanne zei

Ja hoor, ik doe weer mee! Prachtige combinatie van kleuren!

chantal zei

Ik doe ook weer mee
Liefs Chantal

Angelique zei

Ik doe graag mee, mooie combinatie
liefs Angelique

Nancy zei

Hey Martina,

Ik had gisteren 'hoog bezoek', dus kon niet antwoorden... haha!!
Uiteraard neem ik ook deze uitdaging weer aan!

Groetjes,
Nancy

Nicole Parmentier zei

Jhaa, hier kan ik wel wat mee. Ik doe mee!

Marijke zei

Ik doe ook weer mee, met deze kleuren kan je alle kanten op toch? Groetjes Marijke.

Petra-loves-paper zei

leuk! ik doe mee, groetjes Petra

Sarah zei

Ik doe natuurlijk ook mee!

Francisca zei

Ik doe mee en ga vandaag de kaart nog maken !!!
Ben benieuwd of het me lukt .. hi hi
groetjes ,
Francisca

lenywim35 zei

Tuurlijk doe ook ik weer mee. Mooie combi. Ga beslist papier gebruiken en plaatjes uit de nieuwe mappen, die ik zaterdag kocht.
Zo romantisch. Moet je gewoon gebruiken.
grts leny

Linda Visser - van der Velden zei

Ik doe graag eens mee! Groetjes, Linda

Annemarie en Merit zei

Ik zou ook graag een keertje meedoen.

fijne dag liefs Annemarie

Margo zei

Ik doe mee !

Myriam zei

Kraft! Ik doe mee. :)

Grietje Jansen zei

Ik ben ook van de partij, en deze keer meld ik het op tijd haha.
Grietje

Danielle zei

Vandaag een kaartje kunnen maken dus nu durf ik me op te geven ;-) Ik doe mee!!

Myriam zei

Hoi Martina

Wegens tijdgebrek zal ik niet deelnemen.
Ik krijg geen kaartje tijdig af. Hopelijk tot een volgende keer!

Jantine zei

Op de valreep, maar ik wil me ook nog graag aanmelden!
Groetjes
Jantine

Monique zei

Kan nog net Martina. Ik wil ook graag meedoen.

Groetjes Monique