zaterdag 11 maart 2017

Eentje voor Akke en Meursje

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je twee 'kliederkaartjes' op het menu. Ik maakte ze op vraag van de besteller. Akke (een vrouw) koopt zich altijd graag tulpen en houdt erg van rood en oranje tinten...Vermits dat deze stempel de enige is die ik met tulpen heb, was de keuze snel gevallen. De achtergrond maakte ik weer met Distress Inkt te vegen op een sheet, daarover wat water te sprayen en dan gewoon met je papier er in 'vegen / deppen'. Helemaal niet moeilijk, altijd een ander, verrassend resultaat.
Ook de tweede kaart kreeg deze behandeling. Die ging maar Meursje (ook een vrouw, waar halen ze de namen toch vandaan ??) die heel graag leest en van bloemen houdt.

Achtergrond : Distress Inkt
Achtergrondstempel : Impression Obsession
Letters : Kaiserkraft en My Favorite Things
Tulpen : Artemio
Magnolia : Onbekend, ik kocht de stempel ooit eens 2de hands (als er iemand het weet, mag je het me altijd doorsturen)
Sentiment : Tim Holtz

Ik dank jullie voor je bezoekje en reactie, nog een hele fijne dag gewenst, ik zie jullie graag morgen terug voor een DT kaart voor 'In 't Woefke'.
Hopelijk hebben jullie dan ook even zin en tijd om een kijkje te komen nemen ?
Groetjes, Martina
x





11 opmerkingen:

Je@net zei

Twee erg leuke verjaardagskaarten, Martina!

Mariken zei

Leuk, jouw kliederkaarten! Ze zijn allebei hartstikke tof! Fijn weekend!

Colien zei

Wat een gave, persoonlijke kaartjes! Mooi dat geklieder, erg tof resultaat. En prachtige bloemstempels, ook de boeken op de achtergrond zijn fantastisch. Kortom; zeer geslaagde kaartjes! Fijn weekend!
grtz.Colien

Margreet zei

Wat een prachtige, persoonlijke kliederkaarten, Martina!
xxx Margreet

!neke zei

Wat een gave achtergronden !!!!!!
Mooie kaarten !

Jantine zei

Heel mooi! Twee heel verschillende kaarten, Martina, leuk!
Groetjes,
Jantine

Marfien zei

2 mooie gekliederde kaartjes:-)
geeft toch veel voldoening als al dat kliederwerk zulke leuke kaartjes oplevert

Rosina zei

Hele leuke kaartjes zijn het geworden Martina...heel leuk in deze felle kleurtjes...
groetjes Rosina

Ellen zei

Hahaha, Akke en Meursje zijn inderdaad bijzondere namen ;-) En ze krijgen bijzondere kaarten. Bijzonder mooie kaarten! Je achtergrondjes van distress inkt zijn echt heel leuk. Gaaf hè, dat 'geklieder'?!

GerJanne zei

Hoi Martina,
mooie achtergronden heb je gemaakt voor je kaarten! Supermooi! Ga ik binnenkort ook proberen.
De namen zijn inderdaad bijzonder. Akke is volgens mij Fries. Maar Meursje, daar heb ik nog nooit van gehoord. 't Is wel beter dan Zeugje (schijnt ook te bestaan.......)
GerJanne

Enny zei

Wauw, supertoffe kaarten voor 2 speciale dames ! Groetjes, Enny