donderdag 30 maart 2017

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks of christmas : Cadeautjes !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie een kerstkaartje met Cats On Appletrees. Een hele tijd geleden, schafte ik me dit stapel cadeautjes aan. Die stempel lag nog braaf te wachten om verlost te worden. Heb hem ondertussen denk ik toch al (!) twee of drie keer gebruikt, hoera !
Een eenvoudige kaart, waar iedereen van de Cats On Appletrees familie op de cadeautjes uit is hahahaha !

Sentiment : Marianne Design
Stapel cadeautjes : Onbekend merk
Diertjes : Cats On Appletrees
Sterretjes : Van een combo set ergens

Bij deze zijn we nog er nog een keertje bij om mee te doen aan '52 weeks to christmas'. Ik zie jullie graag op zaterdag terug voor een verse kaart, hopelijk heb je dan ook nog zin / tijd om een kijkje te komen nemen ?
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x



25 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke kerstkaart, Martina!

Anoniem zei

Heel mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diny zei

Wat een super leuke kerstkaart Martina.....wat zijn de stempeltjes gaaf!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

wat zijn deze stempels toch leuk.
geweldig kaartje heb je er mee gemaakt.

fijne dag liefs Annemarie

GerJanne zei

Heel leuk kersttafereel!! Je ziet het allemaal gebeuren!
GerJanne

Ellen zei

Jouw Catjes zorgen voor een vrolijk kerstfeest! Superleuk.

Jantine zei

Heel leuk kerstkaartje Martina! Zeer geslaagd weer met deze leuke stempels.
Groetjes
Jantine

Enny zei

Wow, wat een leuke kaart, heel tof ! Groetjes, Enny

Monique zei

Heel leuk gedaan! En natuurlijk kom ik naar je zaterdagkaart kijken. Al zal dat zondag worden want zaterdag ben ik de hele dag in Nijkerk...

Groetjes Monique
DT 52WTC

Sarah zei

Leuk en nu ga ik kijken naar je kkt kaart want gisteren was het hier zo druk dat dat me niet gelukt is. En via Margo weet ik dat jullie een mega tof weekend in het vooruitzicht hebben. Geniet ervan!!

marian zei

Een erg mooi kerstkaartje.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Een eenvoudig kaartje maar wel een leukkie! Die katjes blijven leuk en geven een mooi tafereeltje. Groetjes Marijke.

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Martina...en ook weer super leuke stempeltjes erop...

groetjes Rosina
DT 52WTC

karien zei

Superleuk kerstkaartje!!
Groetjes Karien

Mariken zei

Wat een vrolijke boel daar bij jou!! Helemaal geweldig is dit!!

Margreet zei

Wat zijn ze toch leuk hè, die Catjes....je hebt er een gaaf kaartje mee gemaakt!
xxx Margreet

!neke zei

Hoe grappig !!!!
Leuk !

Colien zei

Die CATjes combineren prima met de stapel cadeautjes, leuk!
grtz Colien

Laurespage zei

wow, wat een leuke kaart !
Groetjes, Laurette

Nancy Soetaert zei

schittterend COAT-tafereeltje!
fijne avond
nancy

Suzan zei

Wat een superleuk kaartje Martina!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gave stempeltjes zijn het toch..leuk kaartje heb je er mee gemaakt. Bedankt voor het mee doen met de challenge bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

Nancy zei

Hey Martina,

Had deze gemist... Wat is-ie-leuk!!!

Liefs,
Nancy

Margo zei

Je hebt er een CATje van gemaakt ! Wat schattig !

Gina zei

Leuk met deze kleine stempelfiguurtjes Martina ! Groetjes, Gina