maandag 13 maart 2017

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (92) : Zahra

Goeiemorgen iedereen,
naar alle traditie, een persoonlijke (soms een beetje rare) kaart vandaag. Eentje die diende voor mijn middelste dochter, Zahra. Zij houdt van ... tja, inderdaad, nagellak. Ze heeft een berg potjes in alle mogelijke kleurtjes. Als de stress haar soms te veel wordt, gaat ze over tot nagellakken. Daarom, deze kleurrijke kaart.

Nagellak potjes : Interenet
Sentiment : Internet
Letters : My Favorite Things

Ik trek vanaf vandaag richting zee met de klas. Het weer belooft mooi te worden, nu nog de kinderen braaf en het wordt een leuke week ! Daarom dat het van mijn kant iets rustiger zal zijn..
Mijn blog blijft wel gewoon verder publiceren, dus als jullie zin hebben om te komen komen woensdag voor een nieuwe kaart, dat kan uiteraard !
Ik wens jullie alvast een hele fijne start van de werkweek.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x



13 opmerkingen:

Je@net zei

Vind het een super leuke kaart geworden, Martina!

Nancy zei

Hey Martina,

Ha, die is grappig!!

Veel plezier aan zee, het zonneke is er speciaal voor jullie de hele week!!

Liefs,
Nancy

Margreet zei

Wat een leuke gepersonaliseerde kaart voor je dochter!
Veel plezier aan zee...volgens mij werkt het weer mee.
xxx Margreet

Rosina zei

hahaha echt een jonge meiden tik heeft je dochter Martina...wel heel leuk deze kaart en ook zij zal het zeker kunnen waarderen
veel plezier met je leerlingen aan zee...het beloofd heerlijk weer te worden...

groetjes Rosina

Caroline Cards zei

Een hele leuke kaart heb je gemaakt Marina!
Veel plezier aan zee.
groetjes, Caroline

Angelique zei

Mooie kaart voor Zahra, zo leuk al die nagellakjes. Wat een grappige kaart met de visjes in de kauwgomballen automaat, origineel. Mooie kliederkaarten en leuk dat je het uitlegde, moet ik ook eens proberen.
lieve groetjes Angelique

Colien zei

Heel gaaf, wat een mooie, kleurrijke kaart!
grtz. Colien

GerJanne zei

Oh wat gaaf!!! Mijn dochters hebben dat ook, manden vol. Willemijn heeft zelfs zo opgeruimd dat ze twee tasjes vol heeft weggegeven aan nichtjes. En nog had ze genoeg over!
Groetjes,
GerJanne

Ellen zei

wat heerlijk om met dit weer richting zee te mogen! Hopelijk gedragen de leerlingen zich een beetje ;-) Toffe kaart voor je dochter. geweldig, al die nagellakjes!

Jantine zei

Geweldig, wat leuk met al die vrolijke potjes nagellak!
Groetjes en veel plezier aan zee!
Jantine

Enny zei

Wat een mooie kaart, heel vrolijk met al die kleurige potjes ! Geniet van de week aan zee, ik duim voor veel zon ! Groetjes, Enny

chantal zei

Leuke en toffe nagellak kaart.
Veel plezier aan zee, zon, strand en brave kinderen, meer heb je niet nodig
liefs Chantal

Monique zei

Leuke meisjeskaart!