zondag 12 maart 2017

Lawn Fawn voor DT 'In 't Woefke' : Kauwgom ?

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je een extra kaartje van mij. Zoals jullie weten, gaat het DT team van 'In 't Woefke' helemaal los met de materialen van Avery Elle en Lawn Fawn.
Deze keer ging ik aan de slag met het kleine setje van Lawn Fawn. De kaugomballenautomaat... In plaats van de kauwgomballen, gebruikte ik een ander setje van Lawn Fawn om de automaat te 'vullen'. Ik maakte er een gelkaart van, altijd leuk, dat beetje extra...

Afdrukjes : Lawn Fawn, gekleurd met ZIG
Sentiment : Lawn Fawn
Kat : Cats On Appletrees

VoilĂ , we zijn er weer klaar mee zo. Wil je zelf aan de slag met deze of andere leuke materialen, breng dan zeker een bezoekje aan de winkel van Inge, 'In 't Woefke'. Daar kan je ook alle andere kaartjes van het DT team bewonderen en betasten.
Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en zie jullie graag morgen terug voor een persoonlijke kaart.
Groetjes, Martina
x




14 opmerkingen:

Je@net zei

Super leuke kaart, Martina!

Jantine zei

Heel erg leuk, Marina! Ook die vissen in de automaat, leuk bedacht!
Groetjes,
Jantine

Gerrittina zei

Ha ha, wat een leuke kaart!!

Dora zei

wat een leuke kaart met deze stempeltjes

Enny zei

Supertof idee, een kauwgomautomaat als viskom ! En die poes erbij, heel leuk ! Groetjes, Enny

Colien zei

Wat een gaaf effect geef die gel, erg leuk kaartje!
grtz.Colien

Sarah zei

Leuk! Zo' n gelkaartje lijkt me ook wel fijn om te maken. Het geluidshuis daar heb ik inderdaad al veel over gehoord. Ik ga ze eens opzoeken in de bib of lenen van een vriendin, die daar ook weg van is. Knofje is vooral herkenbaar en lief. Fijne zondag!

!neke zei

Heel leuk Martina !!!!!
Leuk bedacht !!!!

Mariken zei

Wat een enig kaartje! Geweldig leuk, met dat kleine Catje!!

Ellen zei

Wat leuk dat je de kauwgomballenautomaat hebt gecombineerd met een Catje!

Francisca zei

ohhhhh zo een schattige kaart .
Groetjes,
Francisca

GerJanne zei

Oh wat ontzettend gaaf!! Hoe kom je er weer op!
Ik vind hem helemaal top!
GerJanne

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje martina...super leuk stempeltje erop...

groetjes Rosina

Nancy zei

Hey Martina,

Hier kan alleen jij maar opkomen... haha!
Als ik er een muntje in stop en ik draai aan de knop, kan dan de kat een visje eten?

Liefs,
Nancy