donderdag 18 mei 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
vandaag donderdag, blijft kerstkaartjesdag, het DT van '52 weeks to christmas' maakt je warm om aan de slag te gaan met je kerstspullen. Ook vandaag heb ik voor jullie nog een keertje de dubbele taart uitvoering. Dit was een modelletje, waar ik rond de kerstdagen, uren / dagen lang heb op zitten meten en passen. Tot ik uiteindelijk de 'juiste' afmetingen vond en maar meteen een heleboel 'blote' witte, basiskaarten mee maakte. Dat wil dus zeggen dat ik eigenlijk nu maar enkel de afwerking moet verzorgen.
Deze keer maakte ik er een kerstkaart van.

Papier : Action
Bomen : Marianne Design
Tekst : Marianne Design

Wil jij graag meedoen met deze wekelijkse uitdaging ? Dat kan ! Link je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas', dan brengt een DT lid je vast wel een bezoekje.
Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn (verlengd ?) weekend toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'. Kom je dan weer even kijken ?  
Tot dan !
Groetjes, Martina
x



18 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een gaaf kaartje. Mooi in deze kleuren. Het model is natuurlijk top, maar het zwart en wit met goud is heel chic!

Caroline zei

Wow wat is dit mooi, groetjes Caroline

Anita van Deur zei

Wederom een tof model en heel chic!

Elle-Jeanne zei

Wow wat een prachtige kerstkaart.
Een heel mooi modelletje.
Groetjes Elle-Jeanne

Diny zei

Wat een prachtige kaart Martina!
Groetjes Diny

femke zei

Heey Martina,
dat is een leuke kerstkaart geworden. Een interessant modelletje ook die ik nog nergens heb gezien. Dat moet een hoop werk zijn geweest.

Groetjes Femke

Elly zei

Wat een leuk model is dit, mooi gemaakt.

Groetjes Elly

Daphne zei

Dat is heel handig, die basis kaarten die al klaar liggen (zie ook mijn bericht van vandaag😉)
Mooi dp, het geeft een feestelijk effect met dat goud erbij.

Freubelmina zei

Wat een bijzonder mooi model zeg, een leuke kerstuitvoering maakte je xx

Eri zei

Het resultaat mag er zijn na al dat passen met meten! Een prachtige kaart (t) kaart!
Groetjes, Eri

Petra-loves-paper zei

Intensief maar dankbaar voorwerk, want nu heb je er plezier van,wat een gave kaart, groetjes Petra

Wilma zei

Wat een PRACHTIG resultaat Martina na al dat voorwerk dat je hebt geleverd.
FIJNE dag nog en liefs, Wilma 😀😀😀

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie taart kaart met het leuke dp en leuke details

groetjes ellen

Caroline Cards zei

Prachtige creatie in deze kleuren!
Groetjes, Caroline

Jantine zei

Heel leuk, deze dubbele taart, Martina. Kan me voorstellen dat het een hoop passen en meten was, maar het resultaat is heel tof!
Groetjes
Jantine

De Hobbykamer van Petra zei

Mooie kaart al lijkt hij me erg ingewikkeld om te maken.

Lieve groet, Petra

Laurespage zei

Heel mooi, deze kaart (taart), maar het lijkt mij inderdaad een heel meet en plooiwerk maar met een prachtig resultaat.
Fijn weekend, Laurette

Nancy zei

Hey Martina,

Na een druk weekend heb ik nu pas tijd voor een kerstkaartenblogrondje...
Deze is alweer helemaal geslaagd! Goed dat je meteen een hele serie maakte die je dan gewoon maar moet afwerken, slim!
Liefs,
Nancy