woensdag 24 mei 2023

Bedankt !

Goeiemorgen iedereen,
we zijn halverwege de week. Vandaag heb ik voor jullie een eenvoudig kaartje. Een bedankkaartje dat me ooit werd gevraagd. Lekker het papier wat laten praten, zo blijft het eenvoudig. Meer heeft dit kaartje niet nodig dacht ik.

Papier : Action
Letters bedankt : My Favorite Things

Een kort berichtje, dat mag ook een keertje denk ik dan...
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag donderdag terug voor een verse kerstkaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi met dit leuke dp! Fijne dag.

Elly zei

Altijd leuk een bedankt kaartje en heb je mooi gemaakt.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk dp heb je gebruikt
groetjes ellen

Eri zei

Een leuke "dank je wel" kaart!
Groetjes, Eri

Margreet zei

Grote teksten blijven gaaf vind ik.
xxx Margreet

!neke zei

Leuk met die grote tekst !!!!
Groeten Ineke

VoormeKaartje zei

Heel erg mooi. Vind de combinatie erg leuk.

Daphne zei

Snel of niet, maar doordat het op een bijzondere manier open gaat is het toch een heel erg leuk kaartje geworden.

Nancy zei

Hey Martina,

Tof gemaakt! Eenvoud siert...

Liefs,
Nancy