woensdag 17 mei 2023

Sending you HUGS

Goeiemorgen iedereen,
twee beterschapskaartjes voorzien voor twee langdurig zieke collega's, resulteerde tot onderstaand modelletje. Ik maakte er in totaal 3. Eentje voor de voorraad, dacht ik, die bleef over om gefotografeerd te worden, de andere twee (betere) werden reeds verzonden. Tijdens het fotograferen, merkte ik op dat mijn 'you' wel even een eigen leven was gaan leiden... Niet echt bruikbaar dus. Maar goed, jullie krijgen wel een goed idee van wat de andere zijn geworden. 

Papier : Action
Sending you Hugs : My Favorite Things, is hier een beetje gaan 'lopen' zie ik net... 😀
Get Well soon : Lawn Fawn
Techniek kaart : Pop Up fun fold card 

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe, geniet van jullie (lange) weekend.
Ik zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x



8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart en model vind het papier ook heel mooi. Het is en blijft handwerk, je zou het camoufleren door er een stripje boven op te zetten met een nieuwe tekst.
Fijne dag en tot morgen.

Margreet zei

Wat een gaaf model, Martina. Ik zou hem gewoon versturen naar een niet-kaartenmaakster of Anita's raad hierboven opvolgen.
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met het leuke pop up gedeelte en leuke dp
groetjes ellen

!neke zei

Weer heel leuk !!!!
En ingenieus !!!
Groeten Ineke

Daphne zei

Hey is wel hand gemaakt, het zou mij niet direct storen hoor.
Ik zou alleen maar heel blij zijn met een kaartje als ik ziek ben.
Het is weer een leuk modelletje trouwens.

GerJanne zei

Herkenbaar hoor. Soms als je met je neus erop zit zie je het niet eens en als je dan van een afstand kijkt, blijkt er iets scheef te zitten. Het is handwerk he?
Het model is sowieso heel leuk. Gewoon versturen, zou ik zeggen...

femke zei

Heey Martina,

het is een heel leuk beterschapskaartje geworden. Je kan altijd nog iets over de you plakken bv nieuw strookje met you zoals eerder al eens is aangegeven of een bloemetje of een dokter's koffer of zo want sending hugs zonder de you kan natuurlijk ook.

Groetjes Femke

Nancy zei

Hey Martina,

Ze zijn zo leuk geworden... En ach ja... Soms leiden die lettertjes hun eigen leven hé... De ontvanger gaat er toch blij mee zijn... Als je hem durft te versturen...

Liefs,
Nancy