zaterdag 6 mei 2023

Lente voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe maand, dus verse creaties voor jullie voor DT 'In 't Woefke'. Vandaag heb ik voor jullie een kaartje, waar ik me volledig liet inspireren door een voorbeeldje van Antoinette (dank je wel daarvoor). Ik vond haar kleurgebruik heel bijzonder en ook erg mooi, daarom, deze twee hieronder.
Ik maakte een voorbeeldje met dessignpapier en zonder, zodat je zelf een beetje kan kiezen welke van de twee versies jouw voorkeur draagt.
Het werd een aardig priegelwerkje, maar ik ben zeker tevreden over het resultaat.

Alle materialen : Marianne Design
Grote cirkel snijmallen : Spellbinders (dit is de maximum grootte die door een gewone Big Shot kan)

Wil je de beide kaartjes en ook andere creaties zien ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. Ondertussen gaan de snijmallen als broodjes over de toonbank, dus snel zijn is de boodschap, of bestellen kan uiteraard ook. Vraag Inge naar meer informatie hierover.
Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x



7 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke slakje bij de leuke bloempot ik heb die gistermiddag ook binnen gehad
groetjes ellen

Daphne zei

Gezellige kaart voor.
Helemaal "mijn" kleurtjes🥰.
Ik heb net Floor uitgelaten op de dijk achter onze camping en zag wel 100 slakjes, dus slakken en voorjaar passen goed bij elkaar.

Elly zei

Het is een hele lieve kaart.
Groetjes Elly

Eri zei

Ze zijn allebei prachtig Martina.
Groetjes, Eri

Grietje Jansen zei

Ik vind ze beiden leuk, maar die met DP is toch wat kleurrijker en daardoor ook wat vrolijker vind ik.
Grietje

Els zei

Een super leuke kaart met het schattige slakje erbij.
Groetjes, Els

Nancy zei

Hey Martina,
Oh, die zijn super leuk!
Moet er dringend eens aan beginnen!
Zitten nog in de verpakking...
Liefs,
Nancy