woensdag 10 mei 2023

Hooray ! Happy birthday

Goeiemorgen iedereen,
ik ben weer helemaal verkocht aan dit leuk modelletje. Je zal het dus weer meerdere keren zien voorbij komen. Ik maakte het in verschillende versies. Deze keer dook ik in mijn kast, op zoek naar (hele oude) blokjes die ik kon combineren. Het werd een paars - gele uitvoering, nog een nawee van het kleurenkaartenteam van een aantal maanden geleden....
De kaart heeft weer een leuk pop up gedeelte aan de binnenkant, de 'happy' komt naar boven gepiept als je de kaart opent.

Papier : Marianne Design en ... 
Hooray : Lawn Fawn
Birthday : Simon Says
Hap py : Studio Craft Lab 
Techniek kaart : Double pop-up card

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne (hopelijk droge) dag toe en zie jullie erg graag morgen terug voor een verse kerstkaart,
groetjes, Martina
x






5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw zulke modellen gaan je goed af, mooi is het papier met elkaar gecombineerd.

Elly zei

Het is ook een erg leuk model, mooi gemaakt.
Groetjes Elly

Elle-Jeanne zei

Leuke pop-up kaart Martina.
Leuk modelletje.
Groetjes Elle-Jeanne

Je@net zei

Erg leuk kaartje, Martina!

Nancy zei

Hey Martina,
Het is en blijft een leuk model!
Super toffe teksten ook!
Liefs,
Nancy