zaterdag 13 mei 2023

Wishing you the happiest voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn tweede projectje van de maand mei voor DT 'In 't Woefke'. Tijdens de paasvakantie had ik iets meer tijd om weer wat te spelen met mijn Hot Foil apparaat. Terug om tot de ontdekking te komen, dat het eigenlijk wel leuk is, snel resultaat geeft en toch een vrij sjieke uitstraling geeft. Het foilen zelf gaat erg vlot, meestal is dan nadien het probleem om alle afdrukjes goed te verwerken. Maar kijk, met een afdruk te maken op mica en te combineren met de lines van Spellbinders, geeft het geheel een beetje een speels effect. Meer hoeft het niet te zijn. 
En eh... goed nieuws, Inge kan deze hot foil mallen nog bestellen, dus dat is een meevaller vandaag de dag, heb ik begrepen.

Hot foil tekst en lijnen : Spellbinders
Kader : Pink Fresh, maar meerdere merken hebben dit in hun gamma

Wil je deze kaartjes van dichtbij bekijken / betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. Twijfel je of je dit apparaat zou aanschaffen ? Inge geeft je hierover het juiste advies.
Ik dank voor jullie bezoekje en zie jullie heel graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart.
Fijn weekend iedereen !
Groetjes, Martina
x




3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi Martina, en wat een leuk effect op de mica! Fijn weekend.

Margreet zei

Supertof effect!
xxx Margreet

Nancy zei

Hey Martina,
Heel tof gemaakt!
Leuk hoe je de tekst met de kader en lijnen combineerde!
Liefs,
Nancy