maandag 8 mei 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Valentijn

Goeiemorgen iedereen,
of ik een kubus kaartje kon maken voor Valentijn ? Uiteraard, kan dat. Na het insturen van de nodige foto's, begint het gepuzzel. Het mocht helemaal 'over the top' zijn. Dus haalde ik mijn blokje Valentijn papier er bij, dat blokje raakt maar niet op, maar kijk, in zo'n situaties is het wel fijn dat ik er altijd even terug naar kan grijpen.

Papier : Forever Friends

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijne start van de werkweek toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart, 
tot dan !
Groetjes, Martina
x







10 opmerkingen:

Wilma zei

Een TOP doosje Martina en MOOI hoe je alles bij elkaar hebt weten te puzzelen.
Liefs,Wilma πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Eri zei

Wow, dat ziet er superleuk uit!
Groetjes, Eri

!neke zei

Geweldig mooi Martina !!!
Groeten Ineke

Ans Gilbert zei

Wat een prachtig doosje en heel mooi en persoonlijk gemaakt,
Groetjes,
Ansx

Elly zei

Dit altijd zo mooi, dit doosje en dat er steeds meer eruit komt.
Heel mooi kado ook.
Groetjes Elly

Margreet zei

Wat een werk....maar dan heb je ook wat! Gaaf gedaan.
xxx Margreet

GerJanne zei

Oh wat supergaaf is dit!! Ontzettend leuk en verrassend.

Doris knippenenplakken zei

Wow..;Wat een geweldig doosje, tof gedaan!Groetjes Doris

Femminde zei

Wat gaaf gemaakt!! En bijna niemand heeft een papierblokje wat naar hem genoemd is.
Echt een blikvanger dit!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Epie zei

Hey wat een mooi doosje als kado !!
Groetjes Epie