maandag 22 mei 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Illya

Goeiemorgen iedereen,
of ik een kaartje wilde maken voor Illya, die 27 werd en die van de bergen houdt ? Oh, jawel hoor, geen probleem. Bergen in mijn snijmallen.... Dit komt goed. Toch wilde ik er iets specialers van maken. 
Deze kaart maakte ik, toen ik met mijn kids van de klas pop-up technieken aanbood. Eenvoudig beginnen, stond deze er ook bij. Die had ik eigenlijk nog nooit gebruikt. Het idee groeide en kijk, hieronder het resultaat.

Papier : Kruidvat
Letters naam : Memory Box
Sentiment : Mama Elephant
Bergen : Sizzix en My Favorite Things
Bomen : Marianne Design

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie graag woensdag terug voor een verse kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x








15 opmerkingen:

Diny zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Martina!
Groetjes Diny

Eri zei

Prachtige kaart. De voorkant is al mooi, en dan komt die verrassende binnenkant nog!
Groetjes, Eri

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart. Zo leuk gemaakt. Wat een leuke verassing is de binnenkant.

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart heb je gemaakt Martina

gr karin

Grietje Jansen zei

OOOh, wauw, wat een prachtige kaart.
Echt een geweldig leuke verrassingskaart!!!
Grietje

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie kaart de popup binnen in is prachtig gedaan. Groetjes Doris

Nancy zei

Hey Martina,
Deze kaart is inderdaad heel tof als je ze helemaal open vouwt en plat legt... Ilia gaat er blij mee zijn!
Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Schitterende kaart heb je gemaakt Martina!

Margreet zei

Wat een geweldig mooie binnenkant!
xxx Margreet

Femminde zei

Wat super leuk gedaan en gemaakt. Zo tof dit pop up gedeelte.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Ans Gilbert zei

Prachtige pop-up kaart heb je gemaakt,
Groetjes,
Ansx

Daphne zei

Nou zeg, jij bent ook niet voor 1gat te vangen!!
Wat een ontzettende leuke kaart is dit toch weer.

Elly zei

Superleuke kaart heb je gemaakt en zeker geslaagd met die bergen erop/erin.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Wauw, wat een persoonlijke kaart heb je ervan gemaakt!
Echt helemaal geweldig! Deze gaat hoe dan ook in de smaak vallen!

femke zei

Heey Martina.

wow, dat is een hele gave kaart geworden met die Bergen!!!

Groetjes Femke