woensdag 3 mei 2023

Oproep kleurenkaartenteam 5de schakel : Mauve met goud

Goeiemorgen iedereen,
Marfien was de eerste die reageerde op de verse oproep van het kleurenkaartenteam. Lang moest ze er in ieder geval niet over nadenken, dat was duidelijk, binnen de 10 minuten kreeg ik een vastberaden antwoord : Goud met mauve zal het zijn.
Bij deze ...


Wil je graag meedoen met deze uitdaging ? Dat kan, geef jezelf dan hieronder op bij Mister Linky, dan kom je mee in de lijst. Je kan je opgeven tot maandagavond, 29 mei. Je kaartje publiceer je op de laatste woensdag van mei, dat is op 31 mei. 



Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor de uitdaging van het DT van 52 weeks to christmas. Kom je dan weer even kijken ?
Tot morgen,
groetjes, Martina,
x


7 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Verrassende combinatie!
Natuurlijk doe ik weer mee!
Liefs,
Nancy

chantal zei

Wat een speciale combinatie. Ik doe mee
Liefs Chantal

GerJanne zei

Mooie combinatie!!

Anita van Deur zei

Prachtige combinatie, ik doe weer mee.

Caroline Cards zei

Het was me goed bevallen om mee te doen en deze maand ben ik weer van de partij!
Groetjes, Caroline

Daphne zei

Mooie combinatie, hier kan ik wel wat mee.

Laurespage zei

Een hele mooie combinatie, ik doe graag mee.