zaterdag 20 mei 2023

Gefeliciteerd voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn laatste projectje van de maand voor DT 'In 't Woefke'. Deze keer nam ik er nog een keertje een embossingfolder van Marianne Design er bij. Ze blijven bij mij vaak werkloos liggen in de schuif. Wel jammer, als ik ontdek, hoe leuk je deze kan verwerken met wat Distress Ink. Je maakt eigenlijk op die manier, gepersonaliseerd dessign papier, zou ik zeggen.
Je embossingfolder met een roller beïnkten met drie verschillende soorten kleuren, dan een papiertje er tussen, door de Big Shot en klaar ! 
Ik maakte er ineens twee van. Een eenvoudig sentimentje siert onderaan het kaartje. Meer hoeft dat niet te zijn, lijkt me.
Wil jij deze en nog andere kaartjes betasten / bekijken ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne. Deze embossingfolder en nog vele andere, zijn er te kiezen daar. Inge helpt je graag een handje met kiezen. 

Achtergrond embossingfolder : Marianne Design
Sentiment : Studio Light

Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart ! 
Tot dan!
Groetjes, Martina
x




5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaarten Martina, er is zo veel mogelijk met de EF, ook leuk om er mee te stempelen fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje leuk idee om het embossingfolder te beinkten het geeft een leuk effect
groetjes ellen

Elly zei

Superleuk deze kaarten.
Groetjes Elly

!neke zei

Heel mooi !!!!!
Groeten Ineke

Nancy zei

Hey Martina,

Oh, deze zijn leuk geworden... Deze techniek wil bij mij maar niet lukken... Zal nog eens moeten proberen...

Liefs,
Nancy