maandag 15 mei 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Jessica

Goeiemorgen iedereen,
of ik een kaartje kan maken voor Jessica, en een ruimte wil voorzien om een waardenbon (voor planten) in te steken ?  Uiteraard kan dat ! Vermits er weer vrij weinig tijd zat tussen bestellen en afgeven, werd het een snelle versie met een extra toets. 
Ik gebruikte ook het thema papier een beetje, samen met de leuke snijmal plantjes. Haar naam er bij en eigenlijk is het dan vrij snel klaar.
Binnenin een gleuf om de waardebon in te steken.

Papier : Action
Happy Birthday : Lawn Fawn
Letters Jessica : Memory Box

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van een (korte ?) werkweek voor sommigen.
Ik zie jullie heel graag woensdag terug, tot dan !
Groetjes, Martina
x




8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

wat een mooie kaart met dit dp, vind je stans voor de HB ook heel mooi. Fijne dag.

Elle-Jeanne zei

Prachtige verjaardagskaart Martina.
Groetjes Elle-Jeanne

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het pop up gedeelte en het leuke dp
groetjes ellen

Margreet zei

Prachtig weer Martina!
xxx Margreet

Diny zei

Wat mooi Martina....leuk gedaan met dit mooie DP.
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Martina,
Wat een toffe gepersonaliseerde kaart maakte je voor Jessica!
Liefs,
Nancy

Elly zei

Een superleuke verjaardagskaart.
Groetjes Elly

Daphne zei

Je kan, met al die ik korte termijn bestellingen, beter wat basis kaarten klaar hebben liggen. Dan kan je toch aan de wensen voldoen.
Heel erg leukweer, deze kaart.
Vrolijk dp, dan is het al gauw af voor een leuke kaart.