donderdag 20 juli 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
de tijd heeft me weer ingehaald... Dat heb je als je in vakantiemodus zit, sorry daarvoor. Maar kijk, ondanks geen tekst, ondertussen al 3 reacties hieronder hahaha !
Ik maakte dit pop-up kaartje een tijdje geleden. Het papier vond ik heel erg mooi, eens een ander kleurtje dan typisch kerst kleurtjes. Ook de soldaatjes kleurde ik dan in de gepaste kleurtjes, zo matcht alles goed bij elkaar.
In de binnenkant voorzag ik weer een leuk pop-up gedeelte.
Het is dus ondertussen weer donderdag, dus kerstkaartjesdag en roept het DT van '52 weeks to christmas' op om weer een kaartje te maken vandaag. Wil je graag meedoen ? Dat kan, link je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas' en dan brengt een DT lid, je vast een bezoekje.

Papier : Action
Afdrukje : My Favorite Things, gekleurd met copics
Sentiment binnenin : Wibra

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





9 opmerkingen:

GerJanne zei

Ze blijven verrassend. Deze is ook weer leuk. Mooie voorkant trouwens ook!

Diny zei

Wat een verrassend leuke kaart heb je weer gemaakt Martina!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke soldaatjes
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

geweldig leuke kaart, wat zijn die tinnen soldaatjes super gaaf!!
Liefs Annemarie en Merit

Je@net zei

Erg mooie kaart, Martina!

Caroline Cards zei

Heel leuk en de soldaatjes zijn super mooi gekleurd!
Groetjes, Caroline

Eri zei

Een leuke kaart met de tinnen soldaatjes, en weer een geslaagde binnenkant.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Wat een leukerd weer, Martina! Mooie stempeltjes heb je gebruikt.
Groetjes
Jantine

!neke zei

Alweer een leukerd !!!!
groeten Ineke