woensdag 26 juli 2023

Kleurenkaartenteam 7de schakel : Wit met mintgroen

Goeiemorgen iedereen,
vonden jullie het ook niet makkelijk ? Wel, ik in ieder geval, had de moeite om het juiste mintgroen te vinden. Het wit lukte aardig, hahahahaha.... Ik maakte een kaart, programmeerde ze, maar was uiteindelijk niet zo blij met het resultaat. Daarom maakte ik een tweede, eentje die beter paste bij het mintgroene. Hieronder het resultaat. De eerste versie krijg je ergens in november voorgeschoteld.

Vlaggenlijn : Creative Expressions
Sentiment : Stamps Antwerpen (een heel oudje)



Uiteraard ben ik niet alleen vandaag ! Jawel hoor, er zijn, ondanks de vakantie toch een heleboel bloggers die deze uitdaging zijn aangegaan. Erg leuk vind ik dit ! Top !
Hieronder de lijst met deelnemers. Breng hen allemaal een bezoek en laat een reactie achter, want daar gaat het tenslotte om.


Ik dank jullie voor je bezoekje en zie jullie heel graag morgen terug met een nieuwe uitdaging van het DT van '52 weeks to christmas'. Kom je weer even kijken ? 
Tot dan !
Groetjes !
Martina
x

21 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met de vlaggenlijn en je hebt mooi papier gebruikt. Ik had mijn papier heel snel gevonden!
Groetjes, Caroline

Colien zei

Heel leuk deze vlaggenlijn in het gevraagde wit/mint! Nu al nieuwsgierig naar de andere kaart ;)
Bedankt weer voor de organisatie, ik ga weer een blog rondje doen...
Grtz Colien

Elly zei

Mooi gedaan hoor.
Groetjes Elly

Wilma zei

MOOI kaartje Martina met die vlaggen op een rij en dat in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. Het mintgroen lijkt wel op glitterkarton.
Liefs, Wilma πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Jantine zei

lief bloemetjespapiertje heb je gebruikt, Martina! Mooie kaart met die leuke vlaggenlijn!
Ik was gisteren ook even bang dat ik opnieuw moest beginnen, maar niet omdat ik mijn mintgroen niet mooi vond...
Bedankt weer voor het KKT deze maand!
Groetjes
Jantine

Anita van Deur zei

Mooie kaart en de vlaggenlijn vind ik leuk gevonden.

Daphne zei

Haha, ergens in November, nou, ben je dan mooi op tijd πŸ˜‚.
Deze vlaggenlijn kaart vind ik heel erg leuk verzonnen!!
En vrolijke kaart.
Die gaat opvallen tussen de verjaardag post van de ontvanger.
Ik deed niet mee deze keer, wist aan het begin vd maand al dat ik te druk zou zijn .
Ik hoop volgende maand weer.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleuren combinatie en de leuke details
groetjes ellen

Sarah zei

Mooi met de vlaggenlijn als blikvanger! Zag je dat ik antwoordde op je mail met mijn kleurkeuze en de vraag die je stelde? Ik weet dat je het druk hebt, dus ik ben er maar vanuit gegaan dat je mijn keuze goed vind. Fijne vakantie nog ☀️

Diny zei

Mooie kaart Martina met de leuke vlaggenlijn!
Ben benieuwd naar je ander kaartje....maar dan moeten we tot ergens in november wachten!
Groetjes Diny

Femminde zei

Ja ik moest ook even zoeken naar papier. Maar ik vond dat het papier van MD aardig in de richting kwam.
Bij jou is het een super leuke kaart geworden!! Ik ben heel benieuwd naar de andere.
Fijne week en vakantie!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Ik heb wel aardig wat mintgroene papiertjes dus ik kan de volgende kkt ook nog vooruit! Je kaartje is leuk geworden met die vlaggetjes! Een mooi licht kleurtje mint. Groetjes Marijke

Marfien zei

Leuke vrolijke kaart, echt feest met deze vlaggetjes

Nancy Soetaert zei

heel leuke feestelijke verjaardagskaart met de vlaggenlijn. Ik twijfelde ook wat over de kleur mint. Het mint van SU is redelijk donker, op de foto zo licht, dus maar voor het lichte kleurtje gegaan, beetje meer zomers zo...
Groetjes
Nancy

Nancy zei

Hey Martina,
Oh, vond jij dit een moeilijke?
Toch alweer een super leuke kaart die je hier laat zien...
En de andere pas in november? Laat me raden?
Was het een kerstkaart dan? Ah nee, want die posten wij een heel jaar lang...
Liefs,
Nancy

Margreet zei

Prachtig gelukt kaartje met die leuke vlaggenlijn.
xxx Margreet

chantal zei

Martina,
mooie kaart met die vlaggen. Nu maak je me benieuwd naar die andere kaart.
Ik vond het ook niet zo gemakkelijk om de juiste kleur te vinden in inkt. Blij dat ik dus niet de enige was
Fijne dag Chantal

GerJanne zei

Nee, dit was niet lastig, maar wel om mintgroen te vinden. Jouw kaart is goed gelukt.

Laurespage zei

Heel mooi Martina dat je met dit mooi (gepaste) papier je vlaggetjes gemaakt hebt. Een fijne kaart.
Groetjes, laurette

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een dagje later dan gepland, maar toch even een KKT-rondje doen! Mooi kaartje Martina, leuk in de KKT-kleuren! Een mooie combi deze maand, dankjewel weer voor de organisatie!! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

Caroline zei

Heel leuk gedaan groetjes Caroline