maandag 17 juli 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Sylvia & Sofie

Goeiemorgen iedereen,
een hele tijd geleden, verjaarden Sofie en Sylvia. Ondanks het leeftijdsverschil van ongeveer 30 jaar, vond ik dit modelletje toch van toepassing. Ik liet me helemaal gaan met dit leuke, zomerse blokje van de Action. Wat een mooie velletjes zitten hier tussen ! Hier komen vast nog wel kaartjes van.
Uiteraard mocht de afwerking aan de binnenkant niet ontbreken. Daar paste ik het gekende pop-up gedeelte weer toe. 

Papier : Action
Sentimenten : Lawn Fawn
Cijfers : Memory Box

Ik wens jullie langs deze weg en hele fijne start van de (werk) week toe en ik zie jullie heel erg graag woensdag weer, voor een verse kaart ! 
Tot dan !
Groetjes, Martina
x







5 opmerkingen:

Diny zei

Twee hele mooie kaartjes Martina....en wat leuk de binnenkant....super!
Groetjes Diny

Daphne zei

Ze zijn weer heel gezellig en vrolijk.
De leeftijd binnenin maakt het helemaal af.

Nancy zei

Hey Martina,
Tof, deze gepersonaliseerde kaarten! Leuk dat model, moet het ook eens een keer uitproberen...
Liefs,
Nancy

Kit Charles zei

"I've found this blog to be an invaluable source of inspiration and knowledge. Thank you for sharing your expertise with the world!"
https://www.discountdrift.com/promotions/

Edvin Berg zei

"The diverse perspectives and voices represented in this blog make it a valuable platform for promoting inclusivity and understanding."
https://www.couponsstudio.com/all-stores