maandag 31 juli 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Lily

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een geboortekaartje van Lily. Lily is het tweede dochtertje van een collega op het werk. 
De droogbloemen op kaartjes veroveren kaartjesland. Zowel op geboortekaartjes als op trouwkaartjes vind je ze terug. Jammer genoeg heb ik geen echte snijmallen van droogbloemen en is het dus een beetje behelpen met de snijmallen die ik in mijn bezit heb.
Hieronder het resultaat.

Lily / welkom : gemaakt met de Silhouette Cameo
Takjes : Verschillende snijmallen, verschillende merken (The Greetery, Sizzix,...)

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne week toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x




6 opmerkingen:

Eri zei

Je hebt de kaart prachtig gelift!
Groetjes, Eri

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Martina

gr karin

Colien zei

Heel mooi kaartje in prachtige tinten!
grtz Colien

GerJanne zei

Wauw wat een mooi kaartje! Dat zal door de ouders heel erg gewaardeerd worden denk ik.

Marfien zei

Lief kaartje, mooi gelift

Nancy zei

Hey Martina,

Of hoe de felicitatiekaart mooier kan worden dan het origineel...
Ze mogen er blij mee zijn!
Liefs,
Nancy