maandag 10 juli 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Alex

Goeiemorgen iedereen,
Een verse week, hopelijk is iedereen het hete weekend goed doorgeraakt. Gelukkig een beetje afkoeling vandaag. Vandaag heb ik voor jullie weer een gate fold card. Deze ging richting Alex, die van dieren houdt. Het mocht een beetje een stoere kaart zijn, daarom gebruikte ik een velletje van een heel erg oud blokje van Tim Holtz. Kwam hier goed van pas moet ik zeggen...

Papier : Tim Holtz
Sentiment : Marianne Design
Gefeliciteerd : Gummiapan

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie heel graag woensdag weer voor een vers kaartje, tot dan !
Groetjes, Martina
x






5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het stoere dp en leuke details
groetjes ellen

Elly zei

Een geweldige kaart is dit, ja gelukkig is het afgekoeld, helaas ben ik flink ziek geworden gisteren bevangen van de warmte en in combinatie met het uit eten wat we hadden zaterdag.jeetje wat kun je beroerd ervan zijn, alles wat ik nu doe vergt veel energie.
Groetjes elly

Daphne zei

Mooi zeg, dat papier..
Wat een stoere kaart is het geworden.

Eri zei

Een prachtige en stoere kaart voor Alex. Een leuk en apart modelletje.
Groetjes, Eri

VoormeKaartje zei

Super mooi gemaakt. Erg leuk papier. Een fijne week.