zaterdag 8 juli 2023

Feest !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag kaartjes met 1 stempel, die ik telkens draaide. Omdat het een vierkant is, werd het zo een groot vierkant. Dit zag ik ergens onderweg op Google, paste het toe met deze stempel, vond het zeker wel leuk geworden.
Het papier is al een oud blokje van de Action. De binnenkant kreeg uiteraard ook de nodige aandacht met een pop-up gedeelte.

Papier : Action
Stempel : Scapbook Atelier
Binnenkant : Carlijn Design

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn, heet weekend ! Hopelijk vind je genoeg verkoeling.
Tot maandag voor een verse, persoonlijke kaart,
groetjes, Martina
x







5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en een leuk idee met de teksten in die vakjes verdeeld
groetjes ellen

Margreet zei

Wat een gaaf idee om die stempel steeds te draaien. Geeft een leuk effect en natuurlijk weer een te gekke binnenkant.
xxx Margreet

Eri zei

Wow, wat leuk bedacht om de stempel steeds te draaien. Ook de binnenkant is weer verrassend.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Wauw, wat ene goed idee is dit! Volgens mij heb ik ook zo'n soort stempel. Die ga ik even opzoeken....Jij hebt er nog een heel mooie binnenkant bij gedaan!

Grietje Jansen zei

Een prachtige kaart geworden. Leuk gedaan met die stempel.
En die tekst die omhoog komt, heel mooi.
Grietje