woensdag 5 juli 2023

Oproep kleurenkaartenteam 7de schakel : Wit met mintgroen

Goeiemorgen iedereen,
vandaag de eerste woensdag van de maand, de zomervakantie is begonnen ! Yes, we hebben de eindmeet gehaald. Nu eerst even alles ontkoppelen.
Femminde was de eerste die reageerde op de vorige oproep van het kleurenkaartenteam. Daarom mag zij de nieuwe kleurencombo bepalen. 
Ze wil graag bij het wit van vorige maand, mintgroen zien. Een frisse kleurencombinatie lijkt me. Hopelijk moet ik er niet zo lang over nadenken als vorige maand....
Hieronder zie je een inspiratiefoto om je op weg te helpen.


Wil je graag meedoen deze maand ? Dat kan !
Geef je hieronder op bij Mister Linky met je startpagina van je blog, dan kom je netjes mee in de lijst.
Je kan je opgeven tot de voorlaatste maandag van de maand, dat is 24 juli. We publiceren op de laatste woensdag van de maand, namelijk, 26 juli.


 Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken !
Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag donderdag terug voor een verse kerstkaart,
groetjes, 
Martina
x


10 opmerkingen:

Sarah zei

Leuke kleurkeuze! En joepie ik ben nog eens eerst, ik zal al eens nadenken wat mooi bij mint staat 😉

Caroline zei

Weer een uitdaging hoor, groetjes Caroline

Nancy zei

Hey Martina,
Mooi! Ik doe mee!!
Liefs,
Nancy

Jantine zei

Mooie kleurencombinatie!

Diny zei

Mooie kleuren Femminde....ik ben erbij!
Groetjes Diny

Laurespage zei

Heel mooie kleurencombinatie. Ik doe graag mee !
Groetjes, Laurette

Marijke zei

Ik doe heel graag weer mee, maar het zit nog niet mee Martina! Ik kan mijn Url weer niet koppelen. Zou jij dat weer willen doen! sorry! Groetjes Marijke

chantal zei

Een uitdaging, maar ik ben weer van de partij
Liefs Chantal

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Zou ik het weer bijna vergeten.. Nog net op tijd!! Ik doe weer mee :)
xxx

Femminde zei

Oh gelukkig net op tijd. Was ik bijna te laat bij dit feestje.
'k Ben zo benieuwd wat de rest heeft gemaakt.
Tot woensdag!!
Groeten van Femminde