maandag 3 juli 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Moeke

Goeiemorgen iedereen,
een verse week en vakantie. Mijn tijd wordt opgeslorpt door familiale omstandigheden, die krijgen de laatste maand en komende tijd iets meer voorrang. Daarom kan het zijn dat mijn bericht niet af is, sorry daarvoor... Ook mijn toertje voor het kleurenkaartenteam werk ik zo snel mogelijk af....
In ieder geval, deze kaart ging richting Moeke, een soort van bedanking werd het. Door het bloemetje in de hand te verwerken, lijkt het alsof de gever ook een soort bloem geeft aan de ontvanger.
De handen kan je voor verschillende gelegenheden gebruiken, als trouwkaartje, vriendschap, maar ik vond het ook in dit concept passen, hopelijk jullie ook.

Papier : Action
Letters : Concord 9th
Bloemetjes : Alexandra Renke
Sentiment : Scrapbook Atelier

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne start van de (werk)week en zie jullie heel graag woensdag terug voor de oproep van het kleurenkaartenteam.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x




5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooie stans met de handen
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Heel mooi met de handen!
Groetjes, Caroline

GerJanne zei

Wat een mooie kaart voor Moeke. En sterkte met de familieomstandigheden!

Elly zei

Dit is echt een hele mooie kaart, deze stans nog nooit gezien.
Heel veel sterkte..
Groetjes Elly

Marfien zei

Mooi kaartje. sterkte met alles