donderdag 13 juli 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
dacht dat ik het bericht had klaargemaakt, maar blijkbaar op mysterieuze wijze ergens verdwenen. Opnieuw dan maar ...
Deze keer nam ik nog een keertje mijn setje stempels van Cats on Appletrees er bij. Omdat ze altijd in een doos apart zitten, 'vergeet' ik ze soms wel eens. Ze blijven erg leuk.
Dus ook vandaag, op donderdag, voor '52 weeks to christmas', mogen ze nog een keertje uit de doos.
Samen met een soort van filmstrip, maakte ik een slimline card mee.

Afdrukjes : Cats On Appletrees

Wil jij graag ook meedoen met de bende van '52 weeks to christmas' ? Dat kan, link je kaartje dan op het blog, dan brengt een DT lid je vast een bezoekje,
groetjes, Martina
x





9 opmerkingen:

Diny zei

wat ontzettend leuk gedaan Martina!
Groetjes Diny

Jantine zei

Heel leuk Martina! Die stempeltjes van Cats on appletrees zijn zo leuk, goed dat je ze weer eens tevoorschijn haalde.
Groetjes
Jantine

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk, ik dacht inderdaad meteen aan een filmstrip.
Lieve groetjes Miranda

Marijke zei

Wat een leuk kaartje Martina! Deze stempeltjes blijven zeker leuk! Ik moet er altijd om lachen! Groetjes Marijke

Eri zei

Leuke kaarten met die grappige stempeltjes!
Groetjes, Eri

Kaartenkraam zei

Heel grappige kaart!

groetjes van Ank

Wilma zei

Een GEINIG kerstkaartje Martina en die stempeltjes horen ook niet in een doos.....hihihi.
Liefs, Wilma ☺☺☺

Femminde zei

Ze blijven leuk, deze stempels!! Tof kaartje weer!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Laurespage zei

heel mooi deze kaart met deze superleuke stempeltjes.
Groetjes en fijn weekend.
Laurette