donderdag 4 augustus 2016

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjesdag. Mijn wachtkamer met kerst is nu echt wel leeg na deze labeltjes....
Dus wordt het à la minute kerstkaartjes maken. Hopelijk lukt dit alsnog om in de vakantie aan de slag te gaan met kerstspulletjes... We zien wel.
In ieder geval, vandaag heb ik nog eenvoudige labeltjes voor jullie hier.

Snijmal label : Nellie Snellen
For You : Impression Obsession
Houten sterren : Wibra of Zeeman
Touwtje : Voorraad

Voilà, we hoeven het niet altijd te moeilijk te maken, nietwaar ? =)
Ik dank de dames voor het behoud van het concept '52 weeks to christmas' en hopelijk 'tover' ik volgende week ook nog een kerstcreatie.
Ik wens iedereen een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag terug op zaterdag voor een nieuwe kaart.
Groetjes, Martina
x



16 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Ook deze zijn weer super leuk!! Ik tel de uren af naar morgen! ;o))

Liefs,
Nancy

Caroline Cards zei

Leuke labels!
groetjes, Caroline

Diny zei

Eenvoudige labeltjes noem jij het Martina....ik vind ze prachtig!
Groetjes Diny

Els zei

Eenvoud siert zeggen we wel eens en dat is hier zeker van toepassing.
Hele mooie labeltjes zijn dit.
Fijne dag

Margreet zei

Superleuke labels, Martina...komen altijd wel van pas!
xxx Margreet

Je@net zei

Leuke labels, Martina!

Rosina zei

hele leuke kerstlabeltjes heb je gemaakt Martina...KNAP gedaan weer!!!

Groetjes Rosina
DT 52 WTC

Ans Gilbert zei

Mooie kerstlabels heb je gemaakt Martina,
de houten sterren blijven leuk!
groetjes,
Ans

Ilse zei

Eenvoudig maar wel heel mooi!
Liefs,
Ilse

!neke zei

Heel leuk, vooral door de eenvoud !!!!

groeten Ineke

GerJanne zei

Heel mooi!
Groetjes,
GerJanne

Nancy Soetaert zei

héél mooi, toffe stans gebruikt en deze sterren zijn er leuk bij!
groetjes, nancy

Enny zei

Prachtige kerstlabels, heel mooi met die ster ! Groetjes, Enny

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige labels heb je gemaakt. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC groetjes Ingrid

Aartje zei

Mooie labels Martine. Mooi met die houten sterren.
Groeten, Aartje

Suzan zei

Prachtige kerstlabels heb je gemaakt Martina!
Groetjes Suzan