zaterdag 20 augustus 2016

Gekleurde dag !

Goeiemorgen iedereen,
De vakantie bijna voorbij, de voorbereidingen zijn begonnen... Toch heb ik twee kleurrijke kaartjes om je weekend mee te starten.
Na een dagje stempelen bij Chantal, heb ik voor jullie alvast het eerste resultaat...
Een hele tijd terug, speelde ik met het idee om verftubes te gebruiken met vlekken of strepen...
Gelukkig had Chantal hiervoor de juiste stempel. Hieronder het resultaat. Een beetje anders dan dat jullie gewend zijn van me, maar ook hier voelde ik me volledig op m'n gemak.
Het werd een erg productief dagje, enkele andere werkjes zul je vast en zeker bij Chantal en / of Francisca tegenkomen =)

Stempel verftubes : Ingekleurd met Zig (geleend van Chantal) Darkroom Door
Sentiment : Winnie & Walter
Vlekken : Prima Marketing

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag en weekend toe, ik zie jullie graag maandag terug voor een persoonlijke kaart.
Bedankt voor je bezoekje en reactie,
groetjes, Martina
x





22 opmerkingen:

Godelieve zei

Mooie kaartjes! De verftubenstempel is van Darkroom Door.

Danielle zei

Erg leuk gedaan, mooie kaartjes zo!

Je@net zei

Mooi kleurverloop op je kaartjes, Martina!

karien zei

Super leuke/vrolijke kaartjes Martina
Groetjes Karien

Diny zei

Wat heb je leuke kaartjes gemaakt Martina!
Groetjes Diny

Sarah zei

Lekker kleurrijk! Tof!

Sofie zei

Heel leuk met die verftubes! Origineel :)

Larissa zei

Helemaal leuk.
Lekker vrolijk al die kleurtjes bij elkaar.

Fijn weekend,

Groetjes Larissa

Nota Bene zei

Superleuke kaartjes! De verftubestempel is erg mooi en je kan er duidelijk heel verschillende resultaten mee bereiken. Echt tof.
Groetjes, Nele

Nancy Soetaert zei

toffe kaarten! Leuk als je met een paar knutselvriendinnen mekaar kunt inspireren!
fijn weekend
nancy

Els zei

Super leuke kaarten heb je bij Chantal gemaakt en de tube's zijn zo gaaf.
Fijn weekeinden en groetjes, Els

Ans Gilbert zei

Hoi Martine,
het zijn 2 mooie en kleurrijke kaarten geworden,
groetjes,
Ans

chantal zei

Ze zijn prahtig, ik ben blij dat jij ze zo gemaakt heb, zo heb ik stiekem kunnen afkijken
liefs Chantal

Aartje zei

Wat een leuke stempel is dit. Gaaf zoals je hem verwerkt hebt op de kaarten.
Groeten, Aartje

Marijke zei

Wat een leuke kleurrijke kaarten en wat een leuke stempel. Zou zelf niet op het idee komen om met zo'n stempel te werken zo zie je maar dat met alle soorten stempels je een kaart kan maken!! Groetjes Marijke.

Unknown zei

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.

Groetjes Esmeralda

GerJanne zei

Heel leuk idee. En als je dan bedenkt dat het in alle kleuren kan! Super.
GerJanne

Juanita zei

Geweldig Martina!!
Liefs Juanita

Jantine zei

Heerlijk vrolijk met die verftubes en kleurtjes, Martina!
Leuk idee!
Groetjes
Jantine

Creatiels zei

kleurrijke kaartjes, wat leuk dat je net die stempel vond bij je vriendin.
Ik ben nu ale benieuwd naar de resultaten van het KKT volgende woensdag
groetjes
Els

Monique zei

Geweldige kaarten!!!

Nancy zei

Hey Martina,

Geweldige kaarten maakte je met deze stempel... Ben helemaal fan!!

Liefs,
Nancy