maandag 8 augustus 2016

Elke maandag een persoonlijke (beetje rare) kaart (63) : Vic !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag laat ik een projectje zien waar ik sinds april mee bezig was. Het is een lange blogpost, dus ik zou zeggen, neem er een kopje koffie bij en leun gezellig achterover en kijk mee...
Geboortekaartjes maak ik geregeld, nadat een baby geboren is. Deze opdracht was een beetje anders, hier mocht ik de geboortekaartjes zelf maken, samen met de doosjes... Het werd even spannend of Vic geboren zou worden als ik met vakantie was, gelukkig is hij lekker in de buik blijven wachten tot ik terug was =)

Hieronder krijg je alvast het kaartje. Het werd een drieluik
Streepjes : Stempel van Hero Arts
Letters en groene cirkel : My Favorite things
Visjes gemaakt uit 5 onderdelen : Ballonnen zijn ponsen van Artemio en Impression Obsession, vinnen van ponsen van EK Succes, lippen zijn van hartjes Impression Obsession, oogjes met cirkelpons
Bloem : Nestabilities
Golfjes : X Cut pons





De suikerbonendoosjes mochten natuurlijk niet ontbreken !
Twee modelletjes.
Melkpakje : Sizzix
Driehoekje : Een nagemaakt doosjes dat ik ooit van een collega kreeg
Touw : Eigen voorraad
De kersverse mama en oma, zorgden zelf voor de vulling (visjes en suikerbonen) en de gehele uitstalling (wat hebben ze dat mooi gedaan, nietwaar ?)




Het was nog niet gedaan met vissen maken... Een uitnodiging voor een babyborrel werd mee in het kaartje gestoken, uiteraard in het thema ook.
Grote ballon : Rayher
Vinnen en lippen : Bloemenpons EK Succes
Oog : Cirkelpons


Uiteraard hoort er ook nog een 'kaartje' en een cadeautje bij toen Vic geboren was. Daarom maakte ik vlaggetjes en bedrukte ik een body'ke. Gepikt afgekeken ideetje van Nancy, dank je wel voor de inspiratie !
Vlaggenmal : Boekenvoordeel
Letters : Memory Box


De body bedrukte ik met letters van Stampin Up en Staz On. De visjes zijn van het nieuwe stempelset van Kippershobby.


Toen we de balans even opmaakten hoeveel visjes er door mijn handen zijn 'gezwommen' voor ze op het kaartje terecht kwamen, rekenden we een 650 tal. Elk visje bestaat uit 7 onderdelen die moesten samengesteld worden. Duizelingwekkende getallen, maar het resultaat mag er zeker en vast zijn. De verse ouders waren heel erg tevreden en ook mensen die de kaartjes ontvingen en doosjes kregen, waren vol positieve reacties. Daarvoor doen we het toch gewoon, nietwaar ?
VoilĂ , jullie verse week kan van start gaan denk ik zo !
Bedankt voor jullie bezoekje en reactie,
ik zie jullie graag terug op woensdag voor een verse creatie,
Geniet van je dag en week,
groetjes, Martina
x


16 opmerkingen:

femke zei

Heey Martina,

wow wat een gave opdracht. De kaarten en bijbehorende creaties zien er geweldig uit!!!

Groetjes Femke

Caroline Cards zei

Blup, wat een hoop vissen. Heel erg leuk - super mooie creaties heb je gemaakt!
groetjes, Caroline

Je@net zei

Wow....even sprakeloos.....maar wat geweldig gaaf gedaan, Martina.
Mijn complimenten, hoor!

Els zei

Super wat is dit leuk gemaakt en ook alle lof voor de ouders van Vic. Ziet er bijzonder leuk uit Martina.Leuke kleuren ook. Toppie!
Groetjes, Els

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
wat een mega klus was dit en wat heb je eer van je werk..prachtige kleuren en de visjes zijn echt top!
groetjes,
Ans

Nancy Soetaert zei

Denk dat je nu voor een tijdje geen visjes meer kan zien... Maar wacht een prachtig resultaat van je werk! Echt schitterend!
fijne dag
Nancy

Danielle zei

Wauw wat een werk, maar vooral wat een geweldig resultaat!! Het ziet er echt prachtig uit!!

Miranda K zei

wow wat een geweldig resultaat! heel erg gaaf..groeten miranda k

Kaartenkraam zei

Wat ziet dat er geweldig uit zeg, SUPER!!
Mooi ontwerp voor de kaart en leuk die doosjes, maar wat een werk zeg! Ik heb bewondering voor wat je hebt gedaan.

groetjes van Ank

Nancy zei

Hey Martina,

Welkom in 't geboorte-clubje... Aardig op dreef!!
Vond het fijn om het van dichtbij mee te mogen maken... haha...
Wel het plezier er mee van gehad en voor een keertje niet het werk...

Top project, je mag er terecht fier op zijn!!

Liefs,
Nancy

Colien zei

Wow, wat gaaf! En wat een productie weer, zeg! Slaap jij ook nog wel? ;-) Mooi gemaakt, toffe kleurencombi en prachtig geheel.
grtz.Colien

Anoniem zei

Geweldig werk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Unknown zei

Wat een mooie opdracht heb je gekregen.
zal wel heel veel werk in zitten maar ze zijn allemaal prachtig gemaakt.

Groetjes Esmeralda

Sarah zei

Wow! Knap werk! En zoooo veel!

Margo zei

Waaw Martina ! Das echt geweldig gewoon !
Heel erg knap gedaan ! Daar zitten heel wat uurtjes maar het resultaat is echt super !
Groetjes
Margo

Diny zei

Wauw....wat super gaaf gedaan Martina....een hele klus...maar je hebt hem uitstekend geklaard!
Groetjes Diny