dinsdag 23 augustus 2016

Marianne Design en Joy voor DT 'In 't Woefke' : Klasfoto

Goeiemorgen,
we gaan deze week nog even verder met de materialen van Marianne Design. Omdat er zoveel leuke snijmallen van diertjes bestaan, die Marianne Design telkens weer uitvindt, kon ik het niet weerstaan, om ze een keertje allemaal bijeen te zetten op een klasfoto. De diertjes die ik zelf niet had, kon ik even 'draaien' bij Nancy (bedankt). Nu ze zo allemaal bij elkaar zitten, werd het een leuke beestenboel ! Wie zich nog de foto herinnert die ik maakte na een dagje knutselen bij Nancy, wel, alle beestjes werden in dit projectje opgenomen.
Ik kaderde ze ook in, maar de foto met het glas werd een beetje gereflecteerd, daarom, met en zonder kader.
Wil je het projectje life zien ? Dat kan, breng dan een bezoek aan de winkel 'In 't Woefke', dan kan je ineens je keuze maken uit het ruime aanbod.

Diertjes en letters : Marianne Design
Kader : Action

VoilĂ , dat was voor mij de laatste in de rij. Er zijn uiteraard nog veel meer leuke werkjes te bewonderen in de winkel !
Ik wens jullie allemaal nog een heel erg fijne dag toe en ik zie jullie graag terug voor een vers projectje.
Groetjes, Martina
x








14 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een gezellige beestenboel, Martina!

Nancy Soetaert zei

Wat een vrolijke beestenbende!
Fijne dag
Nancy

Caroline Cards zei

Heel leuk met al die diertjes!
groetjes, Caroline

Els zei

Schitterend mooie klasfoto en zo grappig met al die diertjes. Dit is vast heel veel werk geweest.
Fijne dag en groetjes, Els

Marfien zei

Pracht idee, en wat een leuke uitvoering

Ans Gilbert zei

Prachtige klassefoto heb je gemaakt,
het ziet er kleurrijk uit, met alle beestjes,
groetjes,
Ans

Colien zei

Heerlijk, wat een gave foto van de dierenklas!
grtz.Colien

Ilse zei

Wat een leuke beestenboel!!
Groetjes,
Ilse

Margreet zei

Wat een herrie zal dat bij jou zijn met die gezellige beestenboel!
xxx Margreet

Jantine zei

Wat een gezellige klas is dat, Martina!
Groetjes
Jantine

Nelleke zei

Wat zijn ze leuk he? Ik heb er ook een aantal en gebruik ze graag. Groetjes, Nelleke

Ellen zei

Wat een toffe klassenfoto :)

GerJanne zei

Superleuk deze klassenfoto. Een en al vrolijkheid door de leuke diertjes.
Groetjes,
GerJanne

Nancy zei

Hey Martina,

Geweldig toch? Ik was al fan voor je hem klaar had... haha!!

Liefs,
Nancy