donderdag 11 augustus 2016

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
vandaag donderdag, dus we gaan naar alle traditite verder met het concept '52 weeks to christmas'. Ondanks het vakantiegevoel, ben ik toch aan de kaartjes begonnen van de nieuwe reeks. Jawel, ik stel u voor, de nieuwe collectie 2017. De wachtkamer van de kerstkaartjes is nu officieel leeg, dus krijg je versgemaakte... =)
Uiteraard mogen de Cats On Appletrees ook in deze reeks niet ontbreken vind ik, daarom...
Hieronder het resultaat. Lekker eenvoudig ! Heb nood aan het verwerken van patroonpapier. Na het opruimen (herschikken) van allerlei knutselmateriaal, besefte ik toch weer, dat ik veel te veel patroonpapier had. Dat mag ik echt niet bijkopen, het kan er gewoon niet bij in de kast. Dus opgebruiken is de boodschap, daar ben ik bij deze mee begonnen.

Achtergrondpapier : Stampin Up
Afdrukje : Cats On Appletrees
Cirkel : My Favorite Things
Sneeuwsterren : Ponsen van Artemio
Sentiment : Joy

Ik dank de dames via deze weg om het concept te behouden.
En jawel, Nancy heeft het verklapt (ik hang het persoonlijk niet zo graag aan de grote klok, maar nu kan ik er niet meer omheen....) ben vandaag JARIG ! Het wordt blijkbaar een druilerige dag, dus wordt het binnen een stukje taart eten met de familie. Ach, we zien wel ! =)
Bedankt voor je bezoekje en reactie, ik zie jullie morgen graag terug voor een nieuwe creatie voor 'In 't Woefke'.
Groetjes, Martina
x





23 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Kerstkaartjes? Deze mogen er best zijn... helemaal fan!!

Maar ik wens je vandaag een heleboel superleuke verjaardagskaartjes toe!!!

Hieperdepieperdepiep hoeràààà!!!!
Veel liefs voor je verjaardag!
Nancy

Nancy Soetaert zei

oh, ben je jarig vandaag? Hopelijk wordt het een héél gezellige toffe dag!
Deze kerstkaartjes vind ik helemaal toppie! Blij dat ik niet de enige ben met een papierverzamel'woede'. Zo moeilijk om aan te weerstaan hé...
fijne (verjaar)dag!
Nancy

Caroline Cards zei

Ik lees hierboven dat je jarig bent. Van harte gefeliciteerd en een hele gezellige dag gewenst!
Leuke kaartjes heb je weer gemaakt. Heel herkenbaar, ook bij mij puilt de kast uit met papier dat niet of te weinig wordt gebruikt.
groetjes, Caroline

Danielle zei

Wat een superleuke kaartjes, ik vind ze geweldig! Slim om papier te gebruiken, ik heb ook (veel te) veel ;-)
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een mooie dag!

Je@net zei

Wat een leuke kaarten, Martina.
Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst!

Els zei

Van harte gefeliciteerd Martina en ik wens je een hele fijne dag.
Je kerstkaarten zijn erg leuk.
Groetjes, Els

Rosina zei

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag vandaag Martina. maak er maar een hele gezellige dag van....dus altijd vrij op je verjaardag ...ook dat is leuk...
Je kerstkaartjes zijn weer prachtig, mooie kleurtjes en een heel schattig rendierstempeltje gebruikt

groetjes Rosina

Margreet zei

Van harte gefeliciteerd Martina en maak er zelf een zonnige dag van!
Je kaartjes zijn schitterend....kan ook haast niet anders met die gave stempels!
xxx Margreet

Diny zei

Jij bent jarig vandaag....van harte gefeliciteerd Martina....en maak er een mooie dag van! Je kerstkaartjes zijn prachtig ....wat heb jij mooi papier in de kast liggen!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi,hoi Martina, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, lekker taart, daar is het weer voor met een lekker bakkie erbij..hihi.
Deze stempel vind ik wel grappig en je hebt er een leuke kerstkaart mee gemaakt. Héél herkenbaar dat vele papier hebben, succes met opmaken ;p
Geniet van je dag,
lieve groetjes Miranda

marian zei

Een ontzettend leuke, grappige en mooie serie kerstkaartjes.
Succes met het opmaken van je papier ( heb ik ook last van)
Groetjes van Marian.

Monique zei

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne dag hebt met je familie.
Je eerste kaartjes voor dit jaar zijn super leuk geworden.
Goed dat de wachtkamer leeg is.

Lieve groetjes,
Monique (DT52WTC)

Trijntje zei

Gefeliciteerd met je verjaardag nog. Papier. IK denk dat we dat allemaal hebben. Eerst opmaken en dan laat je soms wel weer verleiden en het gevolg weer meer. Het bevalt me goed om door het hele jaar door kerstkaarten te maken dan pak je het kerstpapier van vorige jaren en komt het eens op. Je kaarten zijn erg leuk met dit kleine stempeltje. Groeten Trijntje

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Ha Martina ! Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een SUper gezellige dag gewenst..je kaartjes zijn echt heel erg gaaf, wat zijn die stempels van Cats......toch geweldig leuk...gezellig dat je mee doet bij 52 WTC ..groetjes Ingrid

Colien zei

Allereerst van harte proficiat met je verjaardag! Veel plezier vandaag.
Gezellig dat je weer meedoet met onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC, mooie bijdrage met deze kaartjes met gave stempeltjes!
grtz.Colien

Marijke zei

Gefeliciteerd met je verjaardag, geen mooie dag maar des te leuker om gezellig binnen aan de taart te zitten toch? Je kaartjes zijn top! Komt me bekend voor, veel te veel papier en toch koop je weer nieuw bij!! Voorlopig eerst maar opmaken. Fijne dag, Marijke.

Ans Gilbert zei

Hoi Martina,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat het bij jullie beter weer is..Ik vind je serie kerstkaarten heel geslaagd, leuke stempel heb je gebruikt,
groetjes,
Ans

Marfien zei

Hallo Martina, Gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je evenveel geluk als dat er regendruppels vallen vandaag . . .
leuke kerstkaartjes en een hele goede tip om onze blokjes papier leeg te maken

Grietje Jansen zei

Eerst gefeliciteerd.
Verder, leuke kaarten, en grappige afbeelding.

Grietje

!neke zei

Van harte !!!!!!
Leuke serie !
Grappige stempels zijn dat !!!!

groeten Ineke

Nota Bene zei

Hé, gefeliciteerd met je verjaardag! Je kaartjes zijn weer superleuk geworden. Echt schattig!
Groetjes, Nele

Suzan zei

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Martina! En je kaartjes zijn prachtig!
Groetjes Suzan

Aartje zei

Wat zijn dze stempeltjes toch leuk. Geweldige kaarten.
Groeten, Aartje