donderdag 8 juni 2023

2022 naar 2023

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, ondanks de warme temperaturen, hopen we jullie warm te krijgen om een kerstkaart te maken vandaag... Ik weet het, een gek idee is dit, maar kijk, het team van '52 weeks to christmas' staat weer paraat met hun kerstcollectie.
Bij mij werd het eigenlijk een nieuwjaarskaartje dat ik in december maakte. Nee hoor, heb me niet van datum vergist.... 😏
Ik maakte een flipkaart, die langs de buitenkant flipt. Gelukkig ben ik ondertussen de tevreden eigenaar van deze snijmal, dus niet zo veel maat- en denkwerk. Dat valt dus gelukkig wel mee.
Heb ze ondertussen al wel in een kleiner formaat gemaakt, daar kwam wel een beetje paswerk aan te pas, maar het is gelukt.

Papier : Action
Flipcard : Surprise

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart,
tot dan!
Groetjes, Martina
x





13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuke kaart en snijmal!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met je nieuwe snijmal leuk met de cijfers
groetjes ellen

Diny zei

Wow....dit is gaaf gedaan Martina....heel erg leuk bedacht!
Groetjes Diny

Margreet zei

Supertof gedaan Martina!
xxx Margreet

Eri zei

Je hebt weer iets speciaals gemaakt met dit modelletje.
Groetjes, Eri

Epie zei

Prachtig kaartje met deze leuke pop-up erin Martina
Wil ik ook graag een maken binnenkort , fijne dag
Gisteren was het hier ook tropish , vandaag beter
Groetjess Epie

!neke zei

Weer een top kaart !!!
Groeten Ineke

Jantine zei

Heel mooie kaart, Martina, wat een gaaf systeem, zo met die draaiende cijfers.
Groetjes
Jantine

Laurespage zei

Heel mooi en origineel Martine, mooie kaart.
Groetjes, laurette

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooi kaartje , tof gedaan. Groetjes Doris

Elly zei

Dit is echt een zeer leuke kaart.
Groetjes Elly

Kaartenkraam zei

Wat een origineel model kaart, erg leuk!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke nieuwjaarskaart Martina. Gaaf die flippende vierkantjes.
Lieve groetjes Miranda