woensdag 7 juni 2023

Oproep kleurenkaartenteam 6de schakel : Goud met wit

Goeiemorgen iedereen,
vandaag, de eerste woensdag van juni, dus ook een verse oproep aan het kleurenkaartenteam. Deze keer mocht Nancy de keuze bepalen. Zij vond dat bij het GOUD, WIT bij moest. Misschien wel toepasselijk voor deze tijd van het jaar met een heleboel feesten (trouwerijen, communie enz.), dus zou het misschien niet zo moeilijk hoeven te zijn ?
We zien wel.
In ieder geval, hieronder de inspiratiefoto die ze me toestuurde.
Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken.



 Je mag je alvast hieronder opgeven, tot maandagavond, 26 juni, indien je het ziet zitten om de laatste woensdag van de maand, dat is 28 juni, je kaartje in afgesproken kleuren te publiceren. 



 Bedankt voor jullie bezoekje en / of deelname, ik zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart, tot dan ! Groetjes, Martina

6 opmerkingen:

Jantine zei

Mooie combinatie!

Anita van Deur zei

Mooie combinatie daar kun je veel kanten mee uit.

Nancy zei

Hey Martina,
Ik doe uiteraard ook mee! Benieuwd naar wie er nog zal volgen! En alvast benieuwd naar alle kaarten, ook die van mezelf want ik moet er nog aan beginnen... ;o)
Liefs,
Nancy

Diny zei

Mooie kleuren!
Groetjes Diny

Laurespage zei

Ik doe zeker mee, het is een hele mooie feestelijke combinatie.
Groetjes, laurette

chantal zei

Ik doe mee. Waar is da feestje?