zaterdag 24 juni 2023

Hot foil

Goeiemorgen iedereen,
een tijdje geleden nam ik mijn Hot Foil toestel nog een keertje boven. Als ik dat doe, weet ik dat het meestal niet bij 1 kaartje blijft. Als het er dan toch ligt, meteen een hele reeks hot foil kaartjes. Nadien wordt er nagedacht over de verwerking van al deze afdrukjes. Deze bloemen heb ik al een tijdje in mijn bezit, ze zijn eigenlijk een beetje groot uitgevallen, dus was het zeker wel even nadenken hoe die nadien te verwerken. 
Ik knipte ze voor een deeltje uit, zodat het sentiment op het witte gedeelte kon aangebracht worden. Het sentiment ook weer een aantal keren uitgesneden, zodat het er mooi 'op' ligt als een blokje. Geeft net dat beetje meer op die manier. 

Hot foil bloemen : Alt&New
Sentiment : Lawn Fawn

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe ! Wij glijden met de school de laatste week in, het is weer allemaal erg snel gegaan....
Ik zie jullie heel erg graag maandag terug voor een verse kaart,
tot dan,
groetjes, Martina
x




9 opmerkingen:

Eri zei

Mooie kaart met de hot foil bloemen en tekst.
Groetjes, Eri

Nynke zei

Het effect van de hotfoil is echt prachtig zeg! Zo heeft een kaart verder niet veel nodig.
Groetnis Nynke

KarinsArtScrap zei

2 mooie kaarten heb je met de hotfoil gemaakt Martina

gr karin

marja kenter zei

Wat is dit mooi, ik ga straks even googelen op hotfoil, nog nooit van gehoord.
Fijne dag en groetjes

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje met de leuke details de hotfoil geeft een leuke effect
groetjes ellen

Diny zei

Twee hele mooie kaartjes heb je gemaakt Martina!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Heel mooi met de foil!
Leuk om het zo langs de rand uit te knippen. Staat mooi!
En ook dit jaar is weer voorbij gevlogen, he?

!neke zei

Wel heel mooi !!!!!!
Groeten Ineke

Femminde zei

Dit zijn wel hele mooie kaartjes met de hotfoil. Die teksten komen zo ook prima uit.
Fijne week!!
Groeten van Femminde