woensdag 14 juni 2023

HUG voor 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag mijn tweede projectje voor DT 'In 't Woefke'. Deze keer gebruikte ik de mooie grote snijmal, een achtergrondstempel en twee leuke, lieve kittens. Samen met een vriendelijk sentimentje er onder, geeft een goed beterschapskaartje. Het grote sentiment sneed ik een paar keer uit, om het zo verhoogd op de kaart te plakken. 

Achtergrondstempel : Aurelie
Hug : Penny Black, bewerkt met Distress Inkt
Kittens en sentiment : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden

Wil je graag dit kaartje en andere voorbeeldjes bekijken / betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan 'In 't Woefke' in Deurne, Inge helpt je graag op weg met kiezen. 
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart, 
tot dan !
Groetjes, Martina
x





5 opmerkingen:

Eri zei

Een leuke kaart met de grote tekst en de poesjes.
Groetjes, Eri

Nancy zei

Hey Martina,
Leuke kaart! Die achtergrond heb ik ook nog ergens... Moet hem een keer uit de verpakking halen...
Liefs,
Nancy

Elly zei

Schattig deze kaartjes.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de schattige poesjes
groetjes ellen

Elle-Jeanne zei

Super leuke kaart met de grote letters.
Groetjes Elle-Jeanne