maandag 26 juni 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Werner

Goeiemorgen iedereen,
Werner werd een tijdje geleden, 69 jaar. Daar hoort uiteraard een kaartje bij. Het moest weer vrij snel gaan, dus nam ik dit modelletje er nog een keertje bij. 
Deze pop-up card geeft net dat beetje meer, maar is zeker niet zo moeilijk te maken. Jullie hebben dit modelletje al een keertje gezien in een 'vrouwelijke' uitvoering.
Het zalige papier van de Action, bezorgt me gelukkig geen kopzorgen. Ik maak er gretig gebruik van voor mannenkaarten.

Papier : Action
Cijfers : Marianne Design
Letters : Memory Box
Sentiment : Lawn Fawn

Wij starten de laatste schoolweek op ! Vanavond proclamatie van mijn 6de jaars. Hopelijk zijn ze niet te zenuwachtig....
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne start van de werkweek toe. Vergeet je je niet op te geven bij het kleurenkaartenteam vandaag als je nog wil meedoen ?
Tot woensdag !
Groetjes, Martina
x


6 opmerkingen:

Eri zei

Werner zal blij zijn met deze leuke persoonlijke kaart, het blijft dan ook een leuk modelletje!
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Wat een mooie persoonlijke kaart voor Werner.
Groetjes Elle-Jeanne

Diny zei

Wat een prachtige kaart voor Werner Martina!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en de leuke details
groetjes ellen

Margreet zei

Ik vind dat pop-up gebeuren bij jou altijd zó mooi. Deze kaart is ook weer zo gaaf. Moet toch eens op zoek naar patroontjes.
xxx Margreet

femke zei

Heey Martina,

dat is een heel leuk kaartje geworden voor Werner!!!

Groetjes Femke