donderdag 29 juni 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Gebruik kerstbomen op je kaart

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjesdag. Een nieuwe uitdaging staat voor jullie klaar ! Gebruik kerstbomen op je kaart. Dat lijkt me niet echt moeilijk, denk ik dan.
Ik gebruikte zowel papier als snijmallen met kerstbomen en nam nog eens mijn flipkaart mal er bij. Hij is zo leuk !

Papier : Action
Bomen en sentiment : Marianne Design
Technisch systeem : Surprise

Wil jij graag meedoen met deze challenge ? Dat kan, link dan je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas', dan maak je kans op een leuk weggeefje en een bezoekje van een DT lid.
Nu het weer wat koeler is, kan je misschien toch even je knutselkamer intrekken en er werk van maken ? Veel succes !
Ik wens iedereen een heel erg fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





9 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

Ik zag jouw kaart op de blog van 52 weeks en vond het pijltje intrigerend... Dus ben ik maar meteen komen kijken...
Wat een tof model ook! Het papier op zich is ook al geweldig!
Liefs,
Nancy

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en heel leuk model!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke model en leuke dp en details
groetjes ellen

Eri zei

Het kan ook niet anders, dat dit ook een apart modelletje is. Heel leuk gedaan.
Groetjes, Eri

Margreet zei

Superleuk model kaart voor al die kerstbomen.
xxx Margreet

!neke zei

Weer een gaaf model !!!!
Top !
Groeten Ineke

Suzan zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Model is ook prachtig.
Groetjes Suzan

Diny zei

Wat een super gave kaart heb je gemaakt Marina!
Groetjes Diny

Jantine zei

Wat een gaaf model is dit toch, Martina! Leuk met al die kerstboompjes.
Groetjes
Jantine