woensdag 28 juni 2023

Kleurenkaartenteam 6de schakel : Goud met wit

Goeiemorgen iedereen,
jawel hoor, het is al een hele maand geleden, dat de oproep gelanceerd werd om mee te doen met het kleurenkaartenteam. Deze keer gaan we aan de slag met goud en wit, gekozen door Nancy. 
Bij mij duurde het door de drukte tot gisteravond om de kaart te maken, niet van mijn gewoontes. Zelfs de tijd om ze te maken, was zeer beperkt, dat ik toch wel door de knieën gegaan ben om deze keer toch bloemen te gebruiken. Heb het me deze keer echt niet moeilijk gemaakt, maar vind de kaart toch wel leuk geworden. Ik plakte de grote HUG mal op een aantal laagjes, zo komt hij er mooi bovenop te liggen.
Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn, of wel ? 
Ben benieuwd naar jullie creaties ! 

Afdrukje bloemen : Darkroom Door
Hug : Penny Black 


Uiteraard ben ik vandaag niet alleen.... Zelfs onder deze tropische temperaturen, mocht ik op bijna 20 deelnemers rekenen, wat zeker niet vanzelfsprekend is. Maar zeker wel heel erg fijn !
Hieronder de lijst deelnemers, vergeet hen geen bezoek te brengen. Lukt het vandaag echt niet ? Niet erg, probeer dan in de loop van de week bij de medeblogsters langs te gaan....


Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart. Kom je dan weer even kijken ?
Tot morgen,
groetjes, Martina
x

13 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,
Je maakte dit snelle kaartje dan wel heel mooi! Maar ik ben niet anders van je gewend ze... Leuk dat jij ook een keer last-minute bent... Da's ook niet van jouw gewoonte hé!
Liefs,
Nancy

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en de grote letters komen mooi uit op de bloemenachtergrond.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes met de goud tinten
groetjes ellen

Marfien zei

Als je de juiste materialen combineert, krijg je de mooiste kaartjes
Wat wil je nog meer dan bloemen en een knuffel in goud?
Ik stuur dit kaartje even naar jou als dank voor de organisatie weer . . .

chantal zei

oei last minute, zijn we niet gewend van jou. T is wel geslaagd.
Fijne dag
Chantal

Margreet zei

Zelfs last minute lukt het je om weer iets prachtigs te laten zien. Heel gaaf!
xxx Margreet

Diny zei

Prachtig kaartje Martina.....ziet er chique uit!
Groetje Diny

Femminde zei

Wat is deze leuk geworden!! Ik dacht die gaat vast met de hotfoil aan de slag maar dat is niet zo toch??
Maar tof CAS kaartje zo. Het valt op dat er deze ronde heel veel CAS kaartjes zijn.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Daphne zei

Dat heb je leuk verzonnen.
Mooie achtergrond.
Knap dat je echt alleen goud en wit hebt gebruikt.

Nelleke zei

Deze kleurencombinatie leent zich juist heel goed voor eenvoudige kaartje. Zoals deze . Het papier en de grote tekst doen hun werk. groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Hoi Martina, wat een mooie kaart met het achtergrondpapier en de grote HUG!
Dank je wel maar weer voor de organisatie!

Sarah zei

Die grote hug steelt de show. Leuk dat die meerdere lagen heeft en de bloemen erbij zijn tof. Het is je weer gelukt ik de drukste maand van het jaar! 😉

Jantine zei

Het hoeft zeker niet ingewikkeld, Martina en dit is een prachtige kaart! Als het goed is is nu je zomervakantie begonnen, dus hopelijk wat minder druk.
Bedankt weer voor het faciliteren van de KKT deze maand! En sorry voor mijn late reactie, ik had even geen internetbereik :-)
Groetjes
Jantine