woensdag 21 juni 2023

Een leuke beestenboel !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag sluit ik met mijn derde projectje de maand juni voor DT 'In 't Woefke' af. Deze keer maakte ik gebruik van het leuke stempelset van My Favorite Things. Ik kleurde de afdrukjes in met aquarel potloden. Omdat ik niet kon kiezen wie wel / geen rol zou krijgen op de kaart, heb ik ze maar ineens allemaal laten deelnemen.
Door het pivot systeem van Lawn Fawn binnenin te gebruiken, kon het allemaal op een gewoon formaat. Zo krijgt iedereen een ereplekje.

Papier : Crafts Too (oud blokje, maar blijft wel leuk met deze klassieke kleurtjes)
Afdrukjes : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
Systeem binnenin : Lawn Fawn

Wil je deze kaart en de andere ook een keertje bekijken ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne. Daar kan je dan ook meteen je nodige spulletjes aanschaffen.
Ik wens iedereen langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x












5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een gezellige beestenboel op je kaart met de frisse kleurtjes en de leuke details
groetjes ellen

Daphne zei

Haha, goed bedacht!!
Wat een vrolijke kaart met dit leuke dp erbij.
Ik hoor de dieren hier bijna feest vieren.

Margreet zei

Prachtig gekleurd in vrolijke kleuren. Het is een feestje om zo'n kaart te mogen ontvangen.
xxx Margreet

GerJanne zei

Wat een goede oplossing als je niet kunt kiezen!
ik vind hem helemaal geweldig!

Aartje zei

Wat een heerlijke kleurrijke vrolijke beestenboel. Prachtig.
Groetjes Aartje