zaterdag 17 juni 2023

Knap maar snel weer op !

Goeiemorgen iedereen,
het weekend belooft weer warm te worden, hopelijk vindt iedereen voldoende verkoeling.... Ik blijf meestal dan wel gewoon wat binnen en niet te veel bewegen... hahahaha ! Hopelijk komt er ook wat geknutsel van.
Hieronder twee beterschapskaartjes gemaakt, met het toffe blokje van de Action. Heb deze keer ook het vel met 'hokjes' gebruikt. Meestal blijft dat als laatste achter, maar deze kunnen zeker wel dienen om het sentiment in het midden af te drukken en krijg je meteen een leuke kaart.
Uiteraard mag ook de binnenkant niet vergeten worden. Dit modelletje ken je ondertussen al.

Papier : Action
Sentiment : Boekenvoordeel
Beterschap : Studio Light

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x








6 opmerkingen:

Daphne zei

Wat een leuk dp.
Ik hou wel van kaarten met alleen een tekst erop en verder niks/ weinig.
Zeker als de binnenkant ook zo leuk is gemaakte.
Ach.... eigenlijk hou ik van veel technieken en soorten kaarten.
Fijn weekend, zoek de verkoeling maar op en knutsel ze.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met het leuke dp en de leuke details
groetjes ellen

Wilma zei

Wow.....wat een LEUK kaartje is dit Martina met opnieuw een SUPER MOOIE binnenkant.
Liefs, Wilma 😀😀😀

Margreet zei

Wat een leuke kaartjes. Ik zou me ook eens moeten gaan verdiepen in het maken van zo'n binnenkant.
xxx Margreet

Eri zei

Een leuke kaart , met weer een super binnenkant.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Super toffe kaart! Dat pop up gedeelte vind ik zo leuk!
Misschien maar eens op mijn to do lijstje zetten.