donderdag 23 november 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
hebben jullie dat ook.... een doos met (bijna) afgewerkte afdrukjes / plaatjes die oooooit wel een keertje leuk vond, en ooooooit wel eens ging / gaat gebruiken ? Wel, bij mij is dat een hele schoendoos vol. Daarom, dit initiatief om mijn lieve Tilda, die helemaal ingekleurd was, behalve haar truitje te verwerken op een kaartje. 
Maar kijk, op deze manier hebben we weer een leuk kaartje voor onze donderdag, 52 weeks to christmas geklaard. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn, denk ik dan...

Papier : Action
Merry Christmas : Alexandra Renke
Afdrukje : Magnolia, gekleurd met Distress Ink

Wil je graag mee van de partij zijn vandaag met je kerstkaart ? Dat kan, link je kaartje op het blog van 52 weeks to christmas, dan kom je automatisch mee in de lijst en brengt een DT lid je vast een bezoekje.
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x








15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart, leuk met het lieve meisje. Fijne dag.

Caroline Cards zei

Heel mooi met die leuke Tilda!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke tilda
groetjes ellen

Epie zei

Leuke kaart met Tilda , Martina
Fijne dag Epie

Caroline zei

wow deze is zo mooi dat ik ook eens moet gaan zoeken in mijn stapel van magnolia's of het mij lukt om er iets mee te maken
Groetjes Caroline

Jantine zei

Jazeker, zo'n doos heb ik ook. En mijn voornemen is om na mijn op te maken pakketje dat eens te gaan opmaken.... Je Magnoliaatje is schattig en mooi gekleurd.
Leuke kaart weer, Martina.
Groetjes
Jantine

Eri zei

Leuke kaart, Magnolia hangt mooi over de tekst heen.
Groetjes, Eri

Trudy zei

Schattig kaartje heb je gemaakt! Ik heb nog een heel stel half afgemaakte kaarten! Misschien dat ik die ooit nog eens afmaak!
Groetjes Trudy

Diny zei

Wat een leuk kaartje met de grote tekst Martina!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk met die grote tekst Martina.
Lieve groetjes Miranda

femke zei

Heey Martina,

lief kerstkaartje met Tilda.

Groetjes Femke

Marfien zei

Goed idee, tof kaartje

GerJanne zei

Zeker hoeft het niet altijd ingewikkeld. Deze kaart is erg leuk en lief.
En ja, ik ken dat, alleen gelukkig geen schoenendoos vol....

Nancy zei

Hey Martina,
Nee, dat heb ik niet, zo'n doos vol plaatjes... Wel een ateljee vol papier en een hoop ideeën in mijn hoofd maar te weinig tijd om ze allemaal te verwezenlijken... Maar dat ken jij ook waarschijnlijk.
Leuke kaart werd het, het moet inderdaad niet altijd moeilijk zijn..
Succes met de ziekenhuistoestanden! Denk aan jullie...
Liefs,
Nancy

Kaartenkraam zei

Leuk gedaan en zo heeft dit engeltje een mooi plekje op je kaart gekregen!

groetjes van Ank