maandag 6 november 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Rilou

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe week, vakantie voorbij.... Nu is het richting kerstdagen dat we gaan... Een vrij donkere periode, leerlingen worden een beetje 'moe', maar we moeten er gewoon doorheen.
Vandaag heb ik voor jullie nog eens een persoonlijk geboortekaartje dat ik mocht maken voor mijn dochter, die het nodig had voor een vriendin. Droogbloemen blijven deze tijd favoriet, niet altijd makkelijk om het origineel ontwerp na te bootsen. Maar kijk, met de gepaste kleurtjes en de naam in hetzelfde lettertype als het originele, doet al heel wat. Ondertussen heb ik al wel wat snijmallen bijgekocht, om de vraag bij te houden... Voorbije week, weer eentje met 'droogbloemen' gemaakt. 
Die is voor later. 

Rilou : Silhouette Cameo
Wildbloemen : Sizzix
Sentiment : Scrapbook Atelier

Ik wens jullie allemaal een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart,
tot dan ! 
Groetjes, Martina
x





5 opmerkingen:

Diny zei

Wow.....prachtig gemaakt Martina....heel chique hoor!
Groetjes Diny

Elly zei

Wat mooi gemaakt, ja hier worden ze ook onrustig...sint weer voor de deur he, dan heb je dat ook. Ga dat dit jaar dichtbij meemaken de Sint op school, ben benieuwd.
Groetjes Elly

Daphne zei

Nou nou, dat heb je weer prachtig gelift.

Sarah zei

Wauw. Prachtig!

Nancy zei

Hey Martina,
Waw, ze is echt mooi geworden!
Leuk dat je de naam steeds kan na-snijden...
En als je droogbloemen nodig hebt, ik ken wel een adresje... altijd welkom!
Liefs,
Nancy