donderdag 9 november 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
vandaag is het alweer donderdag ! Het team van '52 weeks to christmas' trekt jullie weer op gang, om een kerstkaart te publiceren. Uiteraard mag het ook een Nieuwjaarskaartje zijn... Daar hebben jullie nog een extra weekje de tijd voor om ze op te sturen. Ik weet van sommige mensen, dat ze liever een Nieuwjaarskaartje hebben, dus bij deze...
Ik maakte er ineens 3 op een rij, proberen om mijn patroonpapier goed te benutten en ik denk dat het met dit modelletje weer goed gelukt is (alleen zie je het niet echt in mijn voorraad....).
Ik maakte er ook weer een bijzondere binnenkant van. Je zag dit modelletje al in het kaartje van Miek, maar die was in een vierkant model uitgewerkt. Deze keer heb ik me netjes aan het 'binnenformaat' gehouden en kan dus in een gewone envelop.

Papier : Action
Model kaartje : Pop-up page card
Grote cijfers : Alt&New

Spring jij ook vandaag mee op de 'kar' en plaats je een kerstkaartje / Nieuwjaarskaartje ? Dat is fijn ! Link je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas' en dan brengt een DT lid je vast een bezoekje.
Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke'. Kom je dan weer even piepen ? 
Tot dan !
Groetjes, Martina
x









14 opmerkingen:

Caroline zei

wow een heel ingewikkelende kaart, schitterend uitgewerkt, een goed begin voor 2024
Groetjes Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met het leuke dp en het leuke pop up gedeelte
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Zo wat een super leuk model kaart, mooi zijn ze alle 3. Fijne dag.

Irene zei

Schitterend deze kaar en met verrassende binnenkant!
XxIrene

Jantine zei

Wat een gave kaarten, Martina! Heel verrassend die binnenkant!
En wat is het toch met die voorraad papier die maar niet lijkt te slinken, hier hetzelfde...mijn op te maken pakketje lijkt ook oneindig en als het straks op is maakt dat in de kast ook niet heel veel uit...
Groetjes
Jantine

Eri zei

Je kaart ziet er super uit Martina!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Heel gaaf deze nieuwjaarskaarten. Ik houd van verrassingen aan de binnenkant van een kaart!

Marijke zei

Wat heb je dat weer mooi gemaakt Martina! En dan ook weer zo'n mooie binnenkant! Mooi hoor! Groetjes Marijke

Diny zei

Het zijn drie hele MOOIE kaartjes Martina....wat ontzettend leuk gedaan!
Groetjes Diny

Wilma zei

Wow.....dat is een GAVE kaart Martina. MOOI model.....ziet er ingewikkeld uit.
Liefs, Wilma πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Epie zei

Een toffe chique kerstkaart met pop up
Fijne avondgroetjes Epie

Sarah - Crea S zei

Wow, knap modelletje Martina! Mooi gedaan! Stuk voor stuk toffe nieuwjaarskaartjes!

!neke zei

Super gaaf !!!!!
groeten Ineke

Laurespage zei

Een SUPERMOOIE kaart Martina !
Fijn weekend, Laurette