woensdag 15 november 2023

Een emo kaartje

Goeiemorgen iedereen,
tijdens de zomervakantie kreeg een hobbydinnetje een emo kaartje van me. Ze kreeg de laatste tijd serieus wat te verwerken. Om te tonen dat ik geregeld aan haar dacht, maakte ik deze kaart.
Gewoonlijk gebruik ik de tekstvakjes van het papier van de Action nooit, maar deze keer kwamen ze heel goed van pas. 
Het kaartje werd ondertussen afgegeven en zeer gewaardeerd, dat doet goed.

Papier : Action
Model kaartje : Brigitte Gayant

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x







3 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Wow, Martina wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Leuk gedaan de binnenkant.
Groetjes Elle-Jeanne

Eri zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt, en wat een prachtige binnenkant weer!
Groetjes, Eri

Els zei

Een prachtige kaart waar veel snij- en rilwerk in zit. Heel lief dat je deze bijzondere kaart voor haar hebt gemaakt.
Groetjes, Els