zaterdag 18 november 2023

Sterkte kaartje

Goeiemorgen iedereen,
een tijdje geleden had ik een condoleance kaartje nodig. Wilde geen klassieke versie maken, maar iets met 'droogbloemen'. Vermits ik zelf geen droogbloemen in mijn bezit heb, blijf ik de sfeer met snijmallen maken. Het serene papier hielp de sfeer te behouden die ik wilde.

Papier : Action
Droogbloemen : Alexandra Renke, Action,...
Sterkte : Carlijn Design (dacht ik)

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x




7 opmerkingen:

Margreet zei

Mooi gedaan met de 'droogbloemen'!
xxx Margreet

Irene zei

Stijlvol Martina!
XxIrene

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi stijlvol kaartje
groetjes ellen

Daphne zei

Zooooo, mooi hoor.

Eri zei

Een prachtige kaart voor deze verdrietige gelegenheid.
Groetjes, Eri

Elle-Jeanne zei

Prachtige sterkte kaart Martina.
Mooi gemaakt.
Groetjes Elle-Jeanne

Wilma zei

Helaas hebben we dit soort kaartjes ook nodig.
Je hebt een MOOI en STIJLVOL kaartje gemaakt Martina.
Liefs, Wilma ☺☺☺