maandag 27 november 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Zayn

Goeiemorgen iedereen,
onlangs werd Zayn geboren, daar hoort natuurlijk een gepast kaartje bij. Ik kreeg eerst het kaartje digitaal doorgestuurd... Het was even zoeken naar het juiste groen. Foto's blijken echt geen goede richtlijn om de juiste kleur te bepalen, dat heb ik al meermaals ondervonden. 
Maar kijk, door voorwerpen aan te duiden, die ik ook in mijn bezit had, vonden we dan toch de juiste kleur.
Ik nam er weer eens al mijn 'droogbloemen' bij en maakte het kaartje zo goed als kon na.

Achtergrond : Distress Inkt
Letters : Memory Box
Droogbloemen : Allerlei
Gouden spikkels : Stampin Up
Hoera : Carlijn Design

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne werkweek toe. 
Denken jullie nog aan het kleurenkaartenteam ? Als je nog wil meedoen, dat kan, je kan je opgeven tot vanavond, dan kom je in de lijst.
Ik zie jullie graag woensdag terug !
Groetjes, Martina
x




15 opmerkingen:

Margreet zei

Mooie kaart met het droogbloemenboeketje. Wat een aparte naam.
xxx Margreet

Elle-Jeanne zei

Mooie babykaartje Martina.
Leuk de droogbloemen toef.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Zoooooo wat mooi vind ik dit weer.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de droogbloemen
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Wat een mooi kaartje fijne dag.

marja kenter zei

Erg mooi deze kaart en wat een aparte naam, ik vraag me af hoe je het uitspreekt, denk aan Za(ien)?
Fijne dag en groetjes.

Je@net zei

Erg mooi kaartje, Martina!

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart!
Groetjes, Caroline

Diny zei

Prachtig kaartje Martina!
Groetjes Diny

Eri zei

Een prachtige kaart!
Groetjes, Eri

Elly zei

Heel mooi deze kaart.
Groetjes Elly

Femminde zei

Wat een super mooi kaartje!! Gaaf ook die kleur groen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje! Dat goud geeft iets heel chiques

Els zei

Wow wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Heel mooi het bloementoefje.
Groetjes, Els

Doris knippenenplakken zei

Super mooie baby kaart , leuk gedaan met de bloemen toefjes. Groetjes Doris