maandag 13 november 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Yarne 21

Goeiemorgen iedereen,
in september werd Yarne 21 jaar. Hij volgt sinds dit jaar een opleiding Game Design, tja, wat maak je dan voor kaartje voor zo'n kerel ? Niet eenvoudig. Ik liet vooral het papier voor zich spreken. 
In het pop-up gedeelte verwerkte ik zijn naam. Was er nog niet uit om de strook in 6 stukken te doen, dus moest het maar even zo. Dit vond hij uiteraard esthetisch niet helemaal correct 😂. Maar goed, vind dit modelletje heel erg leuk. Er volgen er zeker en vast nog een heleboel met dit !

Papier : Blokje van Wibra
Happy : Taylored Expressions
Grote letters : Stampin Up
Model kaartje : Floating fold card

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne start van de (werk) week toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart.
Heb je dan weer even tijd om te komen kijken ? Prima! Tot dan !
Groetjes, Martina 
x

EXTRA MEDEDELING OVER HET KLEURENKAARTENTEAM :
Bij het aanmelden van het kleurenkaartenteam, waren vele dames zeer snel, maar reeds aan de beurt geweest dit jaar. Ik zocht dus ook deze keer de eerstvolgende die dit jaar nog niet mocht kiezen, dat is Jantine geworden. Zij werd reeds gecontacteerd om haar kleuren te bepalen. 
Bedankt voor jullie enthousiasme iedere maand !






4 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel gave kaart! Wat een toffe binnenkant!
En ik snap het hoor Martina. Ik ben soms zo snel als ik nachtdienst heb, maar niet omdat ik per se een kleur zou willen kiezen.
Groetjes!

Je@net zei

Wat een super leuke kaart heb je voor de jarige gemaakt!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de pop up binnenkant leuke dp en leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

Crea Astrid zei

Een mooie kaart heb je gemaakt. Leuk gedaan zo in het midden van de kaart, met z'n naam erop.

Groetjes, Astrid.