woensdag 22 november 2023

Heel veel warme wintergroetjes voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
het laatste kaartje voor DT 'In 't Woefke' voor de maand november. Alweer een kerstkaartje, of een winterkaartje. Ik haalde nog een keer het beertje boven. Die gebruikte ik volgens mij ook nog niet zo vaak... Maar kijk, hier krijgt hij helemaal de hoofdrol. De achtergrond maakte ik met Distress Ink, in een ietwat minder doorsnee kerstkleurtjes, maar vind hem wel geslaagd.

Achtergrond : Distress Inkt
Achtergrond : Lawn Fawn
Sentiment : Marianne Design
Beertje : Marianne Design

Ook deze keer nodig ik je van harte uit om een bezoekje te brengen aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. Daar kan je meteen ook je spulletjes aanschaffen om zelf aan de slag te gaan... Je weet het... het is nu echt niet zo lang meer. Vanaf 7 december kunnen de kerstkaartjes op de bus, of niet ? 
Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie morgen weer voor een kerstkaartje voor DT '52 weeks to christmas'.
Zie ik jullie dan weer terug ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





7 opmerkingen:

Margreet zei

Mooie achtergrond en een lief beertje.
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke achtergrond en het schattige beertje
groetjes ellen

Anita van Deur zei

O deze is leuk schattig beertje op die geweldige achtergrond.

Je@net zei

Wat een leuk winters kaartje is dit!

Eri zei

Leuke kaart met de beer op die mooie achtergrond.
Groetjes, Eri

Annie H zei

Prachtige achtergrond en supermooi van kleur !
Groetjes, Annie

GerJanne zei

Enig! Die beer zit daar lekker met zijn chocolademelk (of is hij een koffieleut?)